جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محمد باقر ناصری از علمای عراق

حوزه/ حزب اسلامی الدعوه عراق در بیانیه ای درگذشت آیت الله شیخ محمد باقر ناصری را تسلیت گفت و اشاره کرد: این عالم فقید در راه نشر اعتقادات اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب اسلامی الدعوه عراق در بیانیه ای درگذشت آیت الله شیخ محمد باقر ناصری را تسلیت گفت و اشاره کرد: این عالم فقید در راه نشر اعتقادات اسلامی و دعوت به آن از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

این حزب در بیانیه خود گفت: آیت الله ناصری بسیار انسان بخشنده ای بود و در راه اعتقادات حقه اسلام و نشر ارزش های آن و دعوت به آن با تمامی ابزار ها و شیوه ها، از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و برای رهایی ملّت و وطن از دست رژیم دیکتاتوری کینه توز و ستمکار صدام بسیار تلاش کرد و در فعالیت های انقلابیون ملّی و کنفرانس ها و تقریب موضع گیری طرف ها مشارکت فعّال داشت و با تمام قدرت، عزم و امید از جهاد عراقی ها در داخل کشور حمایت کرد.

این حزب اسلامی افزود: این عالم فقید، یک سیره جهادی، فکری و فرهنگی به جای گذاشت که این سیره جهادی و انقلابی و مقابله با دیکتاتوری در تاریخ زندگی او باقی خواهد ماند. آیت الله ناصری نسلی از علمای آگاه و مجاهد و عامل تربیت کرد.

حزب اسلامی الدعوه در این مصیبت دردناک و خسارت بزرگ و شکافی که هیچ چیز نمی تواند آن را جبران کند، این مصیبت را به امت اسلامی، مراجع دینی، عموم ملت عراق به ویژه مردم شهر الناصریه و خانواده وی، مبلّغین و تمامی آشنایان او تسلیت می گوییم و از خداوند متعال می خواهیم او را با صدّیقین، شهدا و صالحان همنشین کند و به همگی صبر و آرامش عطا فرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha