جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / تودیع معارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به حوزه‌های علمیه امید بسته‌اند، گفت: همه طلاب و اساتید به نوبه خودشان در تحولی که حضرت آقا انتظار دارند، دارای نقش هستند و باید ناظر بر چشم اندازی که ایشان ترسیم کرده‌اند حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید محمد موسوی از اساتید حوزه علمیه، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مدرسه سفیران همدان، با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت مسلم(ع)، اظهار داشت: اگر در ماجرای حضرت مسلم(ع)، خواص جامعه به درستی به وظایف خودشان عمل می‌کردند شرایط به نحو دیگری رقم می خورد.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم وظیفه خودمان را به درستی و به موقع تشخیص دهیم، اظهار کرد: نقش بی‌بدلیل حوزه‌ها در این دوران که با یک پیچ تاریخی مواجه هستیم، بر کسی پوشیده نیست، و تحولات عظیم دنیا توسط شیعه که قلب آن نظام و انقلاب جمهوری اسلامی است در حال رقم خوردن می‌باشد.

موسوی افزود:  حوزه‌های علمیه‌ای هستند که انقلاب، نظام و شیعه را بر پا نگه داشته‌اند و از تهی شدن آن جلوگیری می‌کنند و لذا باید بدانیم که ساعت به ساعت عمر ما در این حوزه سرنوشت ساز است.

 استاد حوزه با تقدیر از خدمات حجت الاسلام رسولی، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند با نگاه کردن به ۱۱ سال مدیریت حجت الاسلام رسولی در این مدرسه نقاط قوت و درخشان زیادی قابل مشاهده است و مدرسه سفیران توانسته به رسالت اصلی خود که تربیت مبلغ در زمان کوتاه است، دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام رسولی در مدرسه سفیران در عرصه تربیت طلبه فاضل انقلابی، جهادی و تبلیغی خوب عمل کند و لذا از مدیر جدید این انتظار می‌رود که با تقویت نقاط قوت گذشته برای ضعف‌های احتمالی موجود برنامه ریزی دقیق داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به حوزه‌های علمیه امید بسته‌اند، گفت: همه طلاب و اساتید به نوبه خودشان در تحولی که حضرت آقا انتظار دارند، دارای نقش هستند و باید ناظر بر چشم اندازی که ایشان ترسیم کرده‌اند حرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha