جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با اشاره به آغاز مرحله دوم کمک مؤمنانه گفت: افراد توانمند جامعه ‌مانند مرحله اول که با عمل به توصیه‌های رهبری به نیازمندان جامعه کمک کردند، در این مرحله نیز وارد عمل شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری حوزه بابیان این‌که رهبر انقلاب بار دیگر بر ضرورت کمک به نیازمندان جامعه تأکید کردند، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر و با شیوع بیماری کرونا وضعیت دشواری ازنظر اقتصادی گریبان گیر کشور شد و در این زمینه بیشترین آسیب به نیازمندان جامعه وارد شد.

وی ادامه داد: انصافاً در مرحله اول کمک مؤمنانه کمک‌های بسیار خوبی صورت گرفت که ضرورت دارد در این مرحله نیز افراد توانمند جامعه به میدان بیایند و به یاری مستمندان بشتابند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی تأکید کرد: قطعاً با توصیه‌های رهبری و درایت و بصیرتی که در بین مردم ایران اسلامی وجود دارد بار دیگر مردم در رزمایش کمک مؤمنانه به میدان خواهند آمد.

وی تصریح کرد: به‌هرحال کمک به نیازمندان جامعه همواره مورد تأکید ائمه و اهل‌بیت (ع) بوده و همواره این‌گونه اقدامات خداپسندانه در کشور وجود داشته که امسال با توجه به شرایط به وجود آمده با شور و شوقی بیشتر تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha