جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارشناس سامانه های آموزش مجازی دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان

حوزه/ امکان بارگذاری و دسترسی راحت و سریعتر کاربران سامانه های آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان به ویدئوهای آموزشی در سایت این حوزه فراهم شد.

سید محسن رحمانی، کارشناس سامانه های آموزش مجازی دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در مشهد اظهار داشت: ۸۴ شعبه در سامانه‌ دانا (LMS) با عنوان مدارس علمیه خراسان ایجاد شده است که هر شعبه یک مدیر(ادمین)، با مسئولیت بارگذاری محتوا و ایجاد آزمون و نشست های آنلاین برای هرمدرسه را در اختیار دارد که برای آموزش به آنها، فایل های آموزشی تصویری ایجاد و در دسترس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جلسه به صورت حضوری و هماهنگی شعب برای یک روز خاص در جلسه آنلاین نیز، مقدور نبود، از این رو فایل های آموزشی ایجاد و در سایت بارگذاری شدند.

کارشناس سامانه های آموزش مجازی دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان ادامه داد: کاربران و مدیران شعب برای دسترسی به فایل های تصویری آموزشی می توانند از مسیر سایت حوزه علمیه خراسان به آدرس www.hozehkh.com، قسمت چندرسانه ای، قسمت آموزش های مجازی LMS، فایل های تصویری آموزش نحوه‌ کار با سامانه‌ی LMS را مشاهده و دریافت کنند.

وی با اشاره به ایجاد دو فایل «نحوه‌ ایجاد آزمون های الکترونیک در سامانه‌ی دانا» و «چگونگی ایجاد جلسات آنلاین و برگزاری وب کنفرانس»، افزود: سه فایل تصویری آموزش کار با سامانه‌ دانا نیز در قسمت ویدئوهای آموزشی در دسترس قرار گرفته است.

رحمانی اضافه کرد: این فایل های آموزشی توسط همکاران معاونت آموزش مرکز مدیریت در کانال هایی که مدیران و کاربران شعب حضور دارند، نیز منتشر شده است.

وی در پایان ابراز کرد: برای دسترسی راحت و سریعتر علاقه‌مندان، مخاطبان، طلاب و اساتید به محتواهای چندرسانه ای آموزشی، قسمت آموزش های مجازی LMS در سایت حوزه علمیه خراسان ایجاد گردیده است.

گفتنی است، شماره تماس ۳۲۰۰۸۳۳۲ جهت رفع مشکلات، به عنوان پشتیبان سامانه‌ دانا، در اختیار مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha