جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
«جستاری در آموزه های دینی سلامت»

حوزه/ دو فصلنامه «جستاری در آموزه های دینی سلامت» آمادگی دریافت مقالات اندیشمندان و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی را در موضوعات فقه سلامت و پزشکی، سلامت معنوی، طب سنتی و اسلامی، فرآورده های حلال، اخلاق پزشکی، سلامت روح و روان، سبک زندگی اسلامی و ... دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، دو فصلنامه «جستاری در آموزه های دینی سلامت» که با رویکرد علمی پژوهشی فعالیت خود را آغاز کرده است برای انتشار نخستین شماره خود، آمادگی دریافت مقالات اندیشمندان و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی را در موضوعات فقه سلامت و پزشکی، سلامت معنوی، طب سنتی و اسلامی، فرآورده های حلال، اخلاق پزشکی، سلامت روح و روان، سبک زندگی اسلامی و ... دارد.

براساس این گزارش، آخرین مهلت ارسال آثار پایان مرداد ۱۳۹۹ می‌باشد و مقالاتی که امتیاز لازم جهت انتشار را پیدا کنند مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۰۹۱۵۵۱۷۰۸۶۶ یا  ۲-۰۵۱۳۲۰۰۸۶۰۱ و یا از طریق پست الکترونیکی به نشانی SALAM-NGO@OUTLOOK.COM و یا سایت اینترنتی WWW.SALAMNGO.IR ارتباط برقرار کنند.

هیئت اندیشه ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان پس از حدود یک سال فعالیت علمی، پژوهشی و برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی تربیت پژوهشگر فقه پزشکی و اخلاق پژوهی، تشکیل چهار درس خارج فقه پزشکی و نشست های علمی و تخصصی در موضوعات به روز و متنوع در حوزه دین و سلامت و ... اکنون با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر پاسخگویی حوزه های علمیه نسبت به نیازهای جامعه اسلامی و پرداختن فضلا و نخبگان به موضوعات جدید، مجوز انتشار نخستین نشریه تخصصی در حوزه دین و سلامت را با عنوان «جستاری در آموزه های دینی سلامت» از معاونت پژوهش این حوزه اخذ کرده است.

به گفته مسئولان این نشریه، با توجه به اهمیت موضوع نشریه، سعی بر این بوده که در ترکیب اعضای هیئت تحریریه از مجتهدان، اساتید صاحب نام حوزه و دانشگاه، کارشناسان خبره و چهره‌های شاخص جامعه پزشکی استفاده شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha