جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عید قربان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور از اجرای طرح هر مسجد یک قربانی در عید سعید قربان در این شهرستان خبر داد که کمک ۳۰۰ میلیونی حوزویان و خیّرین نیشابوری در عید سعید قربان از نتایج آن بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام علیرضا جوانشیری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه در راستای حمایت از خانواده‌های آسیب پذیر و کم درآمد در ایام شیوع کرونا، از اجرای طرح هر مسجد یک قربانی در عید سعید قربان در این شهرستان خبر داد که کمک ۳۰۰ میلیونی خیرین نیشابوری در عید سعید قربان از نتایج آن بوده است.

وی گفت: به همت طلاب و روحانیون، خیرین، هیئت امنای مساجد، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی وابسته به این اداره هر مسجد و هیئت مذهبی حداقل یک رأس گوسفند قربانی و بین خانواه‌های نیازمند و صدمه دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور افزود: همچنین به همت حوزه علمیه و خیرین، ۲ نفر شتر، یک رأس گاو و  ۷۵ رأس گوسفند به مبلغ سه میلیارد ریال خریداری و ذبح شده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی در پایان با اشاره به اقداماتی که از سوی اداره تبلیغات اسلامی نیشابور در مقابله با ویروس کرونا انجام شده، خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات این اداره، ارائه محتواهای دینی و فرهنگی در شبکه‌های مجازی برای آحاد مردم، ارائه خدمات آموزشی ترویجی جهت مقابله با ویروس کرونا در بستر فضای مجازی با همکاری ستاد شهرستان، ترویج فرهنگ کتابخوانی و پویش مطالعه، اشتراک‌گذاری مطالعات و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و مذهبی است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha