جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین از کادر درمانی بیمارستان ها که برای نجات جان بیماران فداکاری می کنند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان سپاه قزوین در سالن اجتماعات شهید حسن پور، گفت: منطق اسلام بر پایه مقابله قدرتمندانه با دشمن است و بحمدالله ایران اسلامی گام بلندی در راستای اجرای گام دوم انقلاب برداشته و به حدی رسیده که در مقابل دشمن با عزت و اقتدار ایستادگی کرده و در مقایسه با کشورهایی مثل عربستان عزت و سربلندی ایران اسلامی هر روز نمایان تر از گذشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین افزود: نظام جمهوری اسلامی در سایه رهبری مقتدرانه امام خامنه ای و استقامت و بصیرت مردم عزیز و تبعیت از احکام الهی به نکته ای رسیده که با عزت و افتخار در مقابل دشمنان ایستاده و باعث شده قدرتمندان دنیا سر تعظیم در مقابل عظمت ایران اسلامی فرود بیاورند.

وی ادامه داد: همه باید شاکر خداوند متعال باشیم و در این مسیر استوار و قدرتمند بایستیم، چرا که پیروزی نهایی انشالله نصیب نظام اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام معبودی با تأکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعات موارد بهداشتی از جمله ماسک زدن، بیان کرد: همه با رعایت نکات بهداشتی باید  کمک و همراه کادر درمانی باشیم تا به زودی کرونا را ریشه کن شود.

وی همچنین از کادر درمانی بیمارستان ها  که برای نجات جان بیماران فداکاری می کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha