شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ائمه جماعات فارس

حوزه/ امام جمعه شیراز گفت: امروز تحریف یکی از مهمترین آسیب‌های پیش روی انقلاب است و اگر می‌خواهیم تحریم های ظالمانه علیه کشور بی اثر شود، باید با جریان تحریف مقابله کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، عصر امروز در نشست جمعی از ائمه جماعات مساجد شیراز که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: تا به وحدت و همدلی نرسیم و قطرات پراکنده تبدیل به یک دریای خروشان تبدیل نشود، هیچ اتفاق مثبتی و هیچ جبهه سازی در راستای اهداف انقلاب رخ نخواهد افتاد.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر تبدیل به جزیره های پراکنده شویم طاغوت بر ما مسلط می‌شود، اضافه کرد: امروز تحریف یکی از مهمترین آسیب‌های پیش روی ماست و اگر می‌خواهیم تحریم های ظالمانه علیه کشور کاملا بی اثر شود، باید با جریان تحریف مقابله کنیم و مقابله با تحریف وظیفه ما روحانیون و ائمه جماعات و مساجد است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خصوص شبکه مساجد، تصریح کرد: مساجد به این معنی است که نهاد روحانیت و مساجد، آنقدر ارتباطمان را با یکدیگر قوی کنیم که اگر روحانیت و یا مسجد مورد هجمه قرار گرفت، همه به اعاده حیثیت و دفاع از او بپردازیم، دفاع از حیثیت اسلام و سنگرهای آن نظیر مساجد یکی از کارکردهای ارتباطات شبکه ای مساجد و روحانیون است و تبلیغ صحیح آموزه های اسلامی و بهره گیری و الگوگیری از تجربیات موفق یکدیگر، از برکات دیگر این ارتباطات شبکه ای است.

وی با تاکید بر اینکه ارتباطات شبکه ای بر بستر اخوت و صمیمیت و همدلی شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ظرفیت های بسیار زیادی امروز در نهاد روحانیت و مساجد وجود دارد، اما تشکیل جبهه انقلاب اسلامی و مواجهه صحیح با موانع موجود در گرو شکل گیری همین ارتباطات شبکه ای و هم افزایی و همدلی هاست.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در پایان گفت: امروز کشور ما درگیر بحران کروناست و مساجد در طول مدت این بحران، کارکردهای اجتماعی و مثبت خود را در دستگیری از مستمندان و مستضعفان به خوبی نشان داند. این کارکرد باید تقویت شود و مساجد برای کمک به مردم به همدیگر کمک دهند تا مساجد بتوانند نقش محوری خود در محلات و مناطق مختلف شهر بازیابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha