شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرمانده سپاه کربلا

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: مسؤولان باید درد و غصه های مردم را بشنوند و مشکلات آنها را بشناسند و در جهت رفع آن مشکلات همه توان خود را به خدمت گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، سرهنگ مسلمی، فرمانده سپاه کربلا مازندران، بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری مرحله نخست طرح کمک مؤمنانه در شهرستان میاندورود با تأکید براین که مسؤولان نسبت به مردم وظیفه سنگینی بر عهده دارند، گفت: مسئولان باید درد و غصه های مردم را بشنوند و مشکلات آنها را بشناسند و در جهت رفع آن مشکلات همه توان خود را به خدمت گیرند.

وی با بیان این که امروز رفع مشکلات مردم یکی از مهم ترین وظایف همه مسئولان است، افزود: مسؤولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به کار گیرند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به این که مرحله نخست طرح کمک مؤمنانه با مشارکت گسترده آحاد مردم، نهادها و گروه های جهادی برگزار شد، افزود: اجرای این طرح در مرحله نخست موجب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

سرهنگ مسلمی با بیان این که طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور آغاز شد، خاطرنشان کرد: این طرح مهم لبیک به رهنمودهای مقام عظمای ولایت بود که خوشبختانه با موفقیت در کشور اجرایی شد.

وی به مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم، نهادها و مسؤولان در اجرای طرح کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: این روحیه خدمت به مردم و خیرات به نیازمندان به طوری در کشور گسترش یافت که تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که در هشت سال دفاع مقدس نیزهمه مردم و مسئولان هم صدا و هم زبان برای کمک به جبهه های دفاع مقدس شتافتند، افزود: در طی ماه های اخیر نیز شاهد یک وحدت و همبستگی ملی در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان کشور بودیم.

سرهنگ مسلمی با اشاره به این که امروز نیز به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری همان هم آوایی، همدلی و همگرایی دوران دفاع مقدس در کشور حاکم است، ادامه داد: به طور حتم تداوم و تقویت این حرکت های ارزشمند موجب رفع بخشی از مشکلات مردم در این روزهای سخت خواهد شد.

وی با بیان این که در این شرایط خاص، نهادهای انقلابی به میدان آمدند و دولتی ها نیز در کنار گروه های جهادی قرار گرفتند، افزود: تقویت این فضای وحدت و همدلی در کشور می تواند به حل مشکلات نیازمندان و فقرا کمک کند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز ۳۰۰ بسته در مرحله نخست این طرح در شهرستان میاندورود در بین گروه های هدف توزیع خواهد شد، گفت: هزار و ۲۰۰ بسته در این شهرستان در سه مقطع دهه امامت و ولایت، دهه اول ماه محرم و همچنین دهه آخر صفر توزیع خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha