سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رزمایش کمک مومنانه

حوزه/مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه، بسته های غذایی و بهداشتی بسیاری در سطح کردستان به ویژه شهرستانهای و روستاهای محروم استان توسط گروه های جهادی طلاب و روحانیون توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، عصر امروز در نشستی با جمعی از گروه های جهادی حاضر در رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا لاجرم بر معیشت بخش اعظمی از درآمد خانوارها تاثیرات خود را گذاشته است. در این بین بیشترین آسیب را خانواده های کم برخوردار، کارگران و... متحمل شده اند که می طلبد با ارائه راهکاری این مشکلات را از چهره آنان کم رنگ تر کرد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان عنوان کرد: در نیمه شعبان سالجاری، مقام معظم رهبری فرمان اجرای رزمایش کمک مومنانه را صادر فرمودند که با لبیک ملت ایران روبرو شد و دیری نپایید گروه های جهادی، خیرین، متمکنین و... پای کار آمدند و اولین مرحله از این رزمایش مهم در سراسر کشور برگزار گردید.

وی افزود: خوشبختانه در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه شاهد توزیع بسته های غذایی و بهداشتی بسیاری در سطح کردستان به ویژه شهرستانهای و روستاهای محروم این استان توسط گروه های جهادی طلاب و روحانیون بودیم.

دریایی ادامه داد: حضور جهادی طلاب از ابتدای بیماری کرونا تاکنون همچنان در کردستان به قوت خود باقی است و بی شک در دیگر مراحل رزمایش کمک مومنانه گروه های جهادی طلاب و روحانیون کردستانی با تمام قوت در کنار مردم حضور خواهند داشت.

وی در پایان عنوان کرد: از مدیران و دستگاه ها و نهادهای حمایتی درخواست می شود که در مراحل انجام رزمایش کمک مومنانه با تقسیم و مدیریت کار، از تداخل و هرگونه موازی کاری در انجام این امر خداپسندانه جلوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha