جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر

حوزه/ خبرنگاری که صادق و دنبال اعتماد سازی است، هرگز دنبال سیاه کاری و صرفاً تیتر زدن و جذب مخاطب نیست و چون در مسیر حق مداری است، فریادگر توحید می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و اطلاع رسانی، گفت: خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی، مجاهدان عرصه مبارزه با کمپانی خبرپراکنی امپریالیسم هستند. آنچه امروز در اذهان و اندیشه امت اسلام در نظام جمهوری اسلامی انتقال می دهد، خبرهای موثقی است که از جمله آنها می توان به شهید صارمی اشاره کرد.

نائب رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه، افزود: حتی کسانی که اهل قلم هستند در این رابطه قرار دارند. پس خبرنگاران افرادی با صلابت، شجاع  هستند که حوادث را به جان می خرند و برای پیام رسانی تلاش می کنند.

این کارشناس مسائل دینی بیان داشت: اگر حضرت زینب(س) حوادث عاشورا را ضبط و منتقل نمی کرد، امروز کسی از عاشورا خبر نداشت. تعداد زخمی ها و تعداد کشته شدگان عاشورا نشان از اهمیت خبر و خبررسانی است.

وی اظهار داشت: خبرنگار برای اطلاع رسانی تلاش فراوان می کند تا جامعه در جهل قرار نگیرد. امروز ایران سربلند قبل از دست یابی اتاق فکر اسرائیل و اخبار فوق سری، توانسته اخبار را از میان آنها بیرون بکشند و آن اخبار را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: خبرنگاری که صادق و دنبال اعتماد سازی است، هرگز دنبال سیاه کاری و صرفا تیتر زدن و جذب مخاطب نیست و چون در مسیر حق مداری است، فریاد گر توحید می باشد و اصرار به اطلاع رسانی اخبار پنهان دارد و به خوبی تلاش می کند اخبار دولت های ظالم را منتشر نماید.

نائب رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه افزود: خبرنگار هدفش وحدت و بیان حقیقت و از بین بردن جهل فکری است. امید این است رسانه های داخلی با وحدت یکدیگر بتوانند اخبار کشور را به خوبی منتشر کنند تا از نشر اخبار غیر واقع پرهیز شود.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha