جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: شما خبرنگاران نباید اجازه دهید عده ای مغرض و فرصت طلب رسالت شما را به سود خویش ضبط کنند، زیرا حرمت قلم بسیار بالاتر از آن است که می اندیشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی صبح امروز با جمعی از خبرنگاران شهرستان مریوان به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه مریوان در این دیدار بیان داشت: هر آنچه که در عالم روی می دهد در کمترین زمان ممکن توسط خبرنگاران منعکس می شود که این بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش کلیدی در معادلات داخلی، منطقه ای و جهانی دارند، گفت: هر چه بیشتر می گذرد اهمیت و تاثیرگذاری رسانه ها عیان تر می شود. امروز یک خبر می تواند به کلی بازار جهانی را دچار نوسان کند. یک خبر می تواند روابط سیاسی دو کشور را بهبود یا متشنج کند و هزاران نمونه دیگر.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: بنابراین باید جایگاه خود را به خوبی بدانید و از قلمی که در دست دارید به بهترین نحو ممکن برای توسعه جامعه پیرامون خود استفاده کنید.

امام جمعه مریوان در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر نباید اجازه دهید عده ای مغرض و فرصت طلب رسالت شما را به سود خویش ضبط کنند، زیرا حرمت قلم بسیار بالاتر از آن است که می اندیشیم.

این عالم اهل سنت اظهار داشت: از سوی دیگر از مدیران می خواهیم که سعه صدر خود را در مقابل انتقادات مطبوعات و خبرنگاران بیشتر کنند و این انتقادها که اتفاقا زمینه ساز رفع نواقص است را با جان دل پذیرا باشند.

ماموستا شیرزادی ثبات قدم را یکی از ویژگی های خبرنگاران عنوان کرد و گفت: خبرنگار نباید در مقابل برخورد سرد برخی از افراد، مدیران و جریان ها رسالت اصلی خویش را فراموش کند، بلکه باید در انجام رسالت مقدس خود کوشاتر گردد.

امام جمعه مریوان خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: در این مسیری که انتخاب کردید، همواره پاسدار داشته های جامعه و کشور باشید و راه را بر مخلان آسایش ملت، انقلاب و... کشور ببندید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha