جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با اشاره به اعتراضات کارگری در برخی از شهرهای خوزستان، گفت: ما از خواسته‌های به‌حق کارگران حمایت می‌کنیم و همواره از ایشان دفاع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم تجلیل از کارگران زحمت‌کش و شریف اهوازی دیشب با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، در مسجد ابوطالب(ع) مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات کارگران شریف اهوازی نیروهای کارگری را هسته و چرخه اصلی اقتصاد در کشور عنوان کرد و گفت: کارگران عزیز نباید دغدغه معیشت و پرداخت شدن یا نشدن حقوق خود را داشته باشند؛ چراکه با این دغدغه‌ها بهره‌وری آن‌ها کاهش‌یافته و درنتیجه چرخ اقتصاد کشور از کار خواهد افتاد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حمایت و تأمین خواسته‌های به‌حق این قشر زحمتکش را اولویت اساسی دولت دانست و اظهارداشت: باید به سمتی حرکت کنیم که هیچ‌گاه قشر کارگر ما نگرانی نداشته باشد و سفره کارگران خالی نباشد.

وی افزود: اخیراً در بعضی شهرهای استان اعتراضاتی توسط کارگران صورت گرفته است که ناشی از بی‌تدبیری برخی مسئولان کشور است، ما از خواسته‌های به‌حق کارگران حمایت می‌کنیم و از این عزیزان می‌خواهیم که مشکلات خود را از طرق قانونی پیش ببرند و مطمئن باشند که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حقوق آن‌ها هیچ‌گاه پایمال نخواهد شد و ما نیز همواره از ایشان دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha