جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهری از مهر علی

حوزه/ معاون فرهنگی مکتب الزهرا(س) شهر یزد از اجرای طرح های معنوی مُهری از مِهر علی(ع) و مهمان سفره علی(ع) در مکتب الزهرا(س) یزد به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر خبر داد.

خانم مریم السادات مصطفوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، با تبریک عید غدیر به همه شیعیان و دوستداران امام علی(ع) اظهارداشت: طرح مُهری از مِهر علی(ع)، از قربان تا غدیر در مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد در حال برگزاری است که در این طرح طلاب، محبت، عشق و ارادت خود به مولی امیر المؤمنین(علیه السلام) را در قالب های مختلف از جمله شعر، کلیپ، نقاشی و... به اشتراک می گذارند.

وی افزود: در بخشی از این طرح، طلاب با شرکت در اطعام غدیر، از ثواب اطعام و هدیه در این ایام پر فضیلت بهره مند می شوند و اجرای مسابقه،شعر یا پیامک غدیر و نقاشی بین فرزندان طلاب از دیگر بخش‌های این طرح است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) یزد گفت: در این برنامه، شیوه های مختلف و خلاقانه تبلیغ حضوری و مجازی غدیر، از جمله جشن‌های خانگی، قرائت و تفسیر خطبه غدیر، مسابقات مجازی و... توسط طلاب و خانواده ایشان به اشتراک گذاشته می شود. 

خانم مصطفوی هدف از اجرای این طرح را ایجاد انگیزه برای فعالیت مبلغان در ترویج فرهنگ غدیر به ویژه در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: از بین آثار ارسالی به اثر برگزیده، جایزه ای ویژه اهداء خواهد شد. 

وی از برگزاری طرح دیگری با عنوان «مهمان سفره علی (ع)» از قربان تا غدیر در مدرسه علمیه الزهرا (س) یزدخبر داد و افزود: این طرح که امروز نیز در حال برگزاری است فعالیت های مجازی اساتید که مرتبط با مناسبت های ذی الحجه می باشد در قالب سخنرانی، کلیپ، عکس نوشته و ... در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(مکتب الزهرا) یزد گفت: مراسم مجازی مناسبت های ذی الحجه پاسخ به شبهات غدیر، فضائل اهل بیت (علیهم السلام) و ... از جمله موضوعات مطرح شده در طرح «مهمان سفره علی (علیه السلام)به شمار می رود و از اهداف آن گرامیداشت این ایّام و بهره مندی از محضر اساتید در فضای مجازی است.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha