جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم رونمایی از زبان اردوی خبرگزاری رسمی حوزه

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: اگر به تاریخ و تمدن دو کشور ایران و هند بنگریم خواهید دید که ارتباط عمیقی میان دو کشور بوده است و راه اندازی بخش زبان اردو خبرگزاری حوزه نقطه عطفی در توسعه فعالیت های دینی دو ملت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سیدمفید حسینی کوهساری در آیین افتتاح رسمی سایت زبان اردو خبرگزاری حوزه، در سخنانی اظهارکرد: اگر در راستای رسالت حوزوی خودمان و ترویج و تبلیغ معارف دینی و اهل بیت(ع) بخواهیم سخن بگویم، باید بگویم جایگاه شبه قاره هند در عرصه دین و محبت به اهل بیت(ع) فراتر از آن چیزی است که در تصور داریم و لذا این بخش از خبرگزاری حوزه، می تواند در آینده نقش مؤثر تری را در همدلی میان دولت ایفا کند.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: اگر به تاریخ و تمدن دو کشور ایران و هند بنگریم خواهید دید که ارتباط عمیقی  میان دو کشور بوده است و راه اندازی بخش زبان اردو خبرگزاری حوزه نقطه عطفی در توسعه فعالیت های دینی دو ملت می باشد.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه  افزود: در مناسبات و تعاملات بین الملل و حضور دهها هزار طلبه در ایران و هندوستان توجه به زبان اردو علی رغم همه کاستی ها و نقص هایی که با آن مواجه بودیم، بسیار مهم و ضروری بود تا این خلا ها را جبران کنیم و بحمدلله در سالروز ولادت امام هفتم شیعیان شاهد این رویداد مهم در عرصه رسانه و اطلاع رسانی دینی هستیم.

وی ادامه داد: در دوره مدیریت آیت الله اعرافی و نگاه جامع الاطراف وی سبب شد تا همکاران ما در خبرگزاری حوزه نسبت به تقویت بُعد بین المللی اهتمام جدی داشته باشند و پس از راه اندازی زبان عربی، انگلیسی، فرانسه امروز شاهد راه اندازی زبان اردو به عنوان یکی از زنده ترین و پرمخاطب ترین زبان های دنیا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری بیان کرد: امروز نقش رسانه به ویژه رسانه هایی که به صورت تخصصی رسالت انتشار اخبار را به اقصی نقاط دنیا دارند بر کسی پوشیده نیست و سهم خبرگزاری حوزه، به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه و مراجع معظم تقلید می طلبد که بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار بگیرد تا ان شاءالله به زودی خبر ظهور منجی عالم بشریت را از این رسانه دینی منتشر گردد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha