پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سایت اردو

حوزه/ آیین افتتاح رسمی زبان ارودی خبرگزاری حوزه ، فردا دوشنبه، همزمان با سالروز ولادت امام کاظم علیه السلام ، همراه با رعایت مسائل بهداشتی و حضور محدود افراد در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آئین افتتاح سایت رسمی خبرگزاری حوزه به زبان اردو، فردا دوشنبه و همزمان با سالروز ولادت امام کاظم علیه السلام ، همراه با رعایت مسائل بهداشتی و حضور بسیار محدود افراد در قم برگزار می‌شود.

در این مراسم آیت الله  حسینی بوشهری دبیر شورای‌عالی حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین مهدوی‌پور  نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور هند سخنرانی کوتاه خواهند داشت.

 وزیر اقلیت‌های کشور هند و تعدادی از  علما و شخصیت‌های تراز دینی از پاکستان و هند به این آئین پیام ویدئویی و مکتوب داده‌اند که منتخبی از پیام‌ها در مراسم پخش و فایلِ کامل به همراه زیرنویس فارسی، در سایت حوزه‌نیوز بارگذاری خواهد شد.

این مراسم به طور زنده از درگاه‌های خبرگزاری حوزه در شبکه‌های اجتماعی به زبان‌های فارسی و اردو پخش خواهد شد.

سایت اردو خبرگزاری حوزه به نشانی https://ur.hawzahnews.com/ علاوه بر ترجمه موضعگیری مراجع و علمای ایران به زبان اردو، چتر خبری خوبی نیز نسبت به رویدادهای دینی در شبه قاره گسترانده که بارها با توجه و استقبال رسانه‌ها و شخصیت های این منطقه همراه بوده است. 

علاوه بر انتشار اخبار در سایت و شبکه‌های اجتماعی، برگزاری نشست‌های تخصصی به زبان اردو  و  انتشار ویژه‌نامه اینترنتی از فعالیت‌های بخش اردو خبرگزاری حوزه بوده‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha