جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قدس

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، شایستگان تقدیر فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، شایستگان تقدیر فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» را معرفی کرد.

راهپیمایی روز قدس، همبستگی و وحدت ملی، مسلمانان و کشور فلسطین، مقاومت و بیداری اسلامی و مدافعان حرم (همچون شهید حاج قاسم سلیمانی) از محورهای موضوعی این فراخوان بوده که در بخش های شعر، داستان، دل نوشته، کاریکاتور و موشن گرافیک برگزار شده است.

در بخش کاریکاتور، اسماعیل آلشلو و علیرضا احمدی خرم از برازجان عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند و شایستگان تقدیر در بخش پوستر، غلامرضا ابراهیمی از عالیشهر و سیده مرضیه ارشد از بوشهر معرفی شدند.

همچنین خجسته خزایی از دیلم در بخش موشن گرافیک، محمد حیدری از بوشهر در بخش داستان، فاطمه منصوری از دیر و زهرا بهزادی پور از اهرم در بخش دل نوشته عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

گفتنی است راضیه راستی نسب و محمدعلی زنگنه از برازجان و عباس احمدی از خورموج نیز شایستگاه تقدیر در بخش شعر معرفی شدند.

اثر هنرمند استان بوشهر به نمایشگاه «علی ولی الله» راه یافت

اثر هنرمند استان بوشهر به نمایشگاه نخستین سالانه رقابتی حروف نگاری «علی ولی الله» راه یافت.

این سالانه توسط کانون هنر شیعی برگزار شده که از میان 530 اثر ارسالی به دبیرخانه، 132 اثر به نمایشگاه راه یافته و اثر تایپو گرافی ابوالقاسم طحانیان هنرمند حوزه هنری استان بوشهر در بین این آثار است. 

توجه به ظرفیت‌های غنی حروف‌نگاری فارسی و ویژگی‌های ممتاز تایپوگرافی در شرایط امروز و رعایت خوانایی و ارتباط با مخاطب در عین توجه به نکات فنی و بهره‌گیری از امکانات روز و پرهیز از پیچیدگی‌های اغراق آمیز از ویژگی های این آثار است. 

ابوالقاسم طحانیان متولد سال 66 و تاکنون در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی شرکت کرده و دارای مقام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha