پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 913564
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
انتصاب

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس از انتصاب حجت الاسلام کشاورزی به عنوان امام جمعه جدید خرامه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، در خصوص جوانگرایی ائمه جمعه فارس، اظهار داشت: در صدد این هستیم که ان شاءالله با جوانگرایی در سطح استان بتوانیم فعالیت های بیشتری را بیش از پیش از ائمه جمعه ببینیم.

وی با اشاره به بحث جابجایی ائمه جمعه در سطح استان فارس، تصریح کرد: در صدد تحقق این امر هستیم افرادی که در شهرستان ها به صورت ویژه فعالیت می کنند به شهرستان های دیگر فرستاده شوند تا تحولاتی در همه شهرهای استان ایجاد شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس از انتصاب جدید امام جمعه شهرستان خرامه خبر داد و گفت: مراسم معارفه امام جمعه جدید خرامه حجت الاسلام امین کشاورزی، فردا چهارشنبه، ۲۲ مردادماه با حضور مسؤلان شورای سیاستگذاری‌ ائمه جمعه فارس و همچنین مسؤلان شهرستان خرامه، خانواده شهدا، طلاب و روحانیان در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: پیش از این حجت‌الاسلام محمد صباحی به‌ عنوان امام جمعه خرامه مشغول به فعالیت بود که بعد از شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند به‌عنوان امام جمعه کازرون منصوب شد..

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس بیان کرد: حجت‌الاسلام کشاورزی از طلاب بومی و موفق شهرستان خرامه است و سابقه امامت جمعه موقت این شهرستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha