پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس حفظ سلامت مردم را بسیار مهم و ضروری برشمرد و گفت: در برگزاری مراسم‌های محرم امسال یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های رفتاری هیئات مذهبی حفظ سلامتی مردم است، حفظ سلامت مردم خط قرمز ما در برپایی این مراسم‌ها است.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، به برپایی مراسم های عزاداری محرم اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برپایی مراسم‌های محرم و صفر با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جاری اندیشیده شده است.

وی در ادامه اجرای دستورالعمل های بهداشتی را برای تمام هیئات با توجه به تاکید مقام معظم رهبری الزامی دانست و اضافه کرد: امسال مراسم‌های محرم با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس به نقش روحانیون در برطرف کردن موانع برپایی مراسم های عزاداری محرم اشاره و خاطرنشان کرد: با بیان اینکه دستگاه‌های مختلفی تلاش می‌کنند تا موانع برگزاری مراسم‌های عزاداری را با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برطرف کنند، اما روحانیان نیز در این زمینه نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند.

وی حفظ سلامت مردم را بسیار مهم و ضروری برشمرد و گفت: در برگزاری مراسم‌های محرم امسال یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های رفتاری هیئات مذهبی حفظ سلامتی مردم است، حفظ سلامت مردم خط قرمز ما در برپایی این مراسم‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha