جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه اردکان

حوزه/ امام جمعه اردکان گفت: هرچند گاهی ظاهر جوانان به‌گونه‌ای است که فکر می‌کنیم در مقابل ما موضع می‌گیرند، اما فطرت همه جوانان پاک است و تأثیرگذاری مطالب معنوی، دینی و فطری روی جوانان بسیار بیشتر از سایر افراد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر، عصر امروز در نشست معارفه مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان اردکان بابیان اینکه پرورش، در دین اسلام مهم‌تر از آموزش است، گفت: در قرآن نیز تهذیب جلوتر از علم‌آموزی آمده است.

وی افزود: دانش‌آموزان و جوانان یک ظرفیت استثنایی برای کشور هستند و ما برای استفاده از این ظرفیت و فرصت باید سرمایه‌گذاری کنیم.

امام جمعه اردکان اظهار کرد: هرچند گاهی ظاهر جوانان به‌گونه‌ای است که فکر می‌کنیم در مقابل ما موضع می‌گیرند، اما فطرت همه جوانان پاک است و تأثیرگذاری مطالب معنوی، دینی و فطری روی جوانان بسیار بیشتر از سایر افراد است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش تنها مجموعه‌ای است که همه مردم با آن ارتباط دارند، گفت: باید از ظرفیت تشکل‌هایی که با آموزش‌وپرورش همکاری می‌کنند استفاده کنیم.

 در ابتدای این برنامه، حسین میرشریف، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد به بیان گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان اردکان در سال تحصیلی گذشته پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha