جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم

حوزه/دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم بابیان این‌که تشکل‌های اجتماعی نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند، گفت: علاوه بر این مشارکت تشکل‌ها و سمن‌ها با نهادها و سازمان‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ابوالفضل شریفی امروز در نشست خانواده و آسیب‌های اجتماعی که به همت موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم و همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و معاونت اجتماعی استانداری قم در سالن امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: مبارزه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی امروز به یک خواسته‌ عمومی در نظام تبدیل‌شده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه همواره تأکیدات فراوانی داشتند و باید در جهت تحقق خواسته‌های ایشان همه دستگاه‌ها گام برداریم.

شریفی به اهمیت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مشارکت تشکل‌ها با نهادها و سازمان‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور بگذارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از موسسه خانواده اسلامی و معنوی خاتم تصریح کرد: انتظاری که از تشکل‌های اجتماعی می‌رود این است که در زمینهٔ اعتیاد نیز نشست‌ها را با محوریت موسسه خاتم برگزار کنند تا بتوانیم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد قدم‌های مثبتی برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha