پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قیر

حوزه/ امام جمعه شهرستان قیروکارزین وجود امنیت در جامعه را مانع بروز قانون شکنی های احتمالی دانست و گفت: ایجاد امنیت پایدار در جامعه اسلامی اهمیت فراوان دارد که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری  خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام عنایت الله اکبری صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین در خصوص امنیت، اظهار داشت: مهمترین و اساسی ترین نیاز کشور امنیت است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وجود امنیت در جامعه مانع بروز قانون شکنی های احتمالی است، اضافه کرد: ایجاد امنیت پایدار در جامعه اسلامی اهمیت فراوان دارد که باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه شهرستان قیروکارزین ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شبانه روزی پلیس، تصریح کرد: امروزه با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی، بحمدالله امنیت در سطح جامعه محقق شده است.

در ادامه این دیدار، سرهنگ حمید رضا صالحی فرد فرمانده انتظامی شهرستان قیر عنوان کرد: نیروی انتظامی شهرستان قیروکارزین در راستای اجرای بهتر وظایف، رهنمودهای نماینده ولی فقیه را مدنظر خواهد داشت و همچنین  مهار جرایم و تخلفات با رویکرد اخلاق مداری ، قانون مداری و مردم داری از اولویت های پلیس این شهرستان است .

وی در پایان از حمایت های ائمه جمعه و جماعات که سفیران دین و پایه های محکم معنوی در شهرستان هستند تشکر و قدرانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha