پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام شکریان

حجت الاسلام شکریان با بیان این‌ که هیچ دوگانگی و تضادی میان مذهب و سلامت وجود ندارد، گفت: کسانی که موضوع دوگانگی مذهب و سلامت را در جامعه مطرح می کنند به دنبال تضعیف عزاداری حسینی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بعد از ظهر امروز در  جمع فعالان فرهنگی مذهبی استان با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری حسینی تاکید کرد.

وی با بیان این که سلامت و مذهب هیچ تناقض و تضادی با هم ندارند، افزود: با عمل به پروتکل های بهداشتی عزاداری ماه محرم امسال با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن به دنبال سواستفاده از شرایط به وجود آمده در کشور است، خاطرنشان کرد: باید با وحدت و همبستگی توطئه دشمن را خنثی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، هیئت های مذهبی را پیشگام رعایت دستور العمل های بهداشتی دانست و افزود: کسانی که تلاش می کنند که هیئت ها را متهم به بی توجهی به اصول بهداشتی کنند، در خط دشمن حرکت می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بحث بهداشت و نظافت در دین اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، ادامه داد: توجه به اصول بهداشتی در ماه محرم جز مهم ترین دغدغه های همه دلسوزان نظام است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی با عمل به دستور العمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جهان الگو خواهند شد، بیان داشت: هیئت های مذهبی و عناصر اثرگذار نخواهند گذاشت تلاش دشمن برای تضعیف ماه محرم محقق شود.

حجت الاسلام شکریان با تاکید بر این که رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز عید قربان فصل الخطاب است، ادامه داد: همه وظیفه دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری ماه محرم امسال را برگزار کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود بیش از ۴ هزار هیئت مذهبی در استان گفت: همه این هیئت ها تابع ولایت و رهنمودهای رهبری هستند و نخواهند گذاشت دشمن از فضای به وجود آمده در جهت منافع نامشروع خود سوء استفاده کند.

وی با بیان این‌ که هیچ دوگانگی و تضادی میان مذهب و سلامت وجود ندارد، گفت: کسانی که موضوع دوگانگی مذهب و سلامت را در جامعه مطرح می کنند به دنبال تضعیف عزاداری حسینی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha