سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آزاده نیکپور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد در جمع طلاب، گفت: در انتخاب مسیر و ادامه راه باید راسخ باشید و سرزنش، تمسخر و برخورد دیگران، شما را دلسرد نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، خانم آزاده نیکپور، ظهر امروز در مراسم توجیهی طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد به بیان داستان حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) به عنوان الگوی رفتاری جوانان پرداخت و با شرح مرحله به مرحله ماجرای فرمان خدا مبنی بر ذبح حضرت اسماعیل، اظهار داشت: حضرت ابراهیم(ع) در آن شرایط، تصمیمی گرفت که خلاف تمام مصلحت های جامعه بود. 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد در ادامه خطاب به طلاب ورودی جدید، افزود: در انتخاب مسیر و ادامه راه باید راسخ باشید و سرزنش، تمسخر و برخورد دیگران، شما را دلسرد نکند. 

وی با اشاره به سه موقف که شیطان برای هاجر، اسماعیل و ابراهیم، تردید ایجاد کرد، افزود:  آنان در هر سه جایگاه سربلند از امتحان خارج شدند و  شما طلاب نیز باید در مسیر دین، از تردیدهای شیطانی نهراسید. 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد در پایان، ارزش هر حرکتی را به مقصد و هدف عنوان کرد و گفت: در مسیر و مقصد ارزشمند، می توان از سختی ها، تردیدها و...  با ایمان، توسل و ارتباط با اهل بیت(علیهم السلام) به آسانی عبور کرد. 

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاس پرپر IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم با سلام ما از کودکی با عیان دیدن البسه روحانیون در نوجوانی و جوانی با شنیدم سخنرانی های وکتب روحانیون و در سنین بالاتر هم از رهنمودهای بسیار انسان ساز این دین شناسانی که در برهه های متوالی زحمات بسیاری برای پا بر جای دین و مذهب مامتحمل گردیدند از جهالت عده ای بدور از دانش و ژرف نگری نبایستی از دلگیر شوند زیرا حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف همواره پشتیبان ایشان است اجرتان با اقا حضرت امام حسین علیه السلام.