جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تکریم نجم الهدی

حوزه/ مراسم تکریم حجت الاسلام نجم الهدی، معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد در مدیریت حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در مراسم تکریم حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی، معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه یزد،  ضمن قدردانی از زحمات ۹ ساله ایشان و فعالیت های متفاوت وی در حوزه علمیه، گفت: به فرموده امام علی(ع)، از سعادت انسان این است که بهترین کارهایی که در توانش است برای اهل خیر و اهل علم انجام دهد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در پایان ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای حجت الاسلام نجم الهدی در سمت جدید، گفت: امیدواریم همانگونه که ایشان در این سال ها در حوزه علمیه استان خوب درخشیدند و مثمر ثمر بودند در سمت مدیر دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان نیز برای استان نقش بسزایی را ایفا کنند.

در ادامه حجت الاسلام نجم الهدی گفت: حوزه علمیه، مادر همه نهادهای دینی و انقلابی است و قرار نیست بنده، حوزه را رها کنم و در زمینه هایی که تجربه ای دارم خدمتگذار همه دوستان هستم.

وی در ادامه درباره اهم فعالیت های ۹ ساله خود در مدیریت استان گفت: ۵۰ هزار متر زیربنا در این مدت به مجموعه های آموزشی استان اضافه شده است که از برخی تجدیدبنا و برخی تأسیس بنا بوده است. حوزه علمیه استان در تمام پروژه های عمرانی از قبیل مجوزهای اولیه، اعتبارسنجی و نقشه ها نقش بسزایی داشته است.

حجت الاسلام نجم الهدی در پایان درباره موقوفات حوزه یزد نیز گفت: در چند ماه اخیر، ۱۰۰هزار متر زمین موقوفه متعلق به حوزه علمیه استان شناسایی و کارهای اولیه آن انجام گرفته است.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با اهدای لوح تقدیر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام نجم الهدی تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha