جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: در دین اسلام توجه وافری به حضور در نماز جمعه شده است و کسانی که در صفوف نماز جمعه حضور پیدا می کنند بی شک از برکات و رحمت الهی برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا فایق رستمی، در نماز جمعه شهر سنندج اظهار داشت: خوشبختانه در هفته های اخیر تلاش های شبانه روزی کادر درمان در کشور به ویژه در استان کردستان باعث گردید که ویروس منحوس کرونا کم رنگ تر شود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با این وجود بازهم خطر این ویروس منحوس در جامعه از بین نرفته است، لذا رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برای همه اولویت دارد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: در همین جا جای دارد از تلاش جهادگران عرصه درمان و بهداشت استان کردستان که در این چندین ماه به صورت 24 ساعته فعالیت داشتند از طرف مردم این خطه تقدیر و تشکر کنیم.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود گفت: لذا برای ارج نهادن به اقدام ارزشمند کادر درمانی در کردستان می توانیم با رعایت عملی نکات بهداشتی از آنان تقدیر کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در مدت زمانی که درگیر بحث کرونا بودیم خوشبختانه رسانه ها در بحث اطلاع رسانی سنگ تمام گذاشتند و به وظیفه جهادی خویش عمل کردند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان ساخت: در دین اسلام توجه وافری به حضور در نماز جمعه شده است و کسانی که در صفوف نماز جمعه حضور پیدا می کنند بی شک از برکات و رحمت الهی برخوردار می شوند.

این عالم اهل سنت در ادامه به انتقاد از کسانی که بدون هیچ ترسی از آخرت دست در بیت المال می برند، عنوان کرد: غصب اموال دولتی و خصوصی و بیت المال، ادا نکردن فریضه واجب زکات و... از مهمترین نشانه های آخرالزمانی است.

ماموستا رستمی گفت: مساله دیگری که ذهن مومنان و مردم استان کردستان را به خود مشغول کرده است، بدحجابی پوشش برخی از بانوان در سطح جامعه می باشد. این بانوان متاسفانه فرهنگی اصیل ایرانی ـ اسلامی خود را فراموش کرده اند و در مسیر فرهنگ مبتذل غرب قرار گرفته اند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به گسترش برخی از نمادهای غربی و بدحجابی ها در استان، تصریح کرد: زن در اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار است ولی در مقابل به عینه می بینیم که زن در جوامع غربی به دیده یک کالا نگریسته می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha