جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شاهچراغی و خاموشی

حوزه/ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در سمنان، با ارسال لوحی از نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی با ارسال لوحی از حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر کرد.

در تقدیر نامه نماینده ولی فقیه در استان سمنان آمده است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر خاموشی

نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه

وقف به عنوان سنت نیکوی نبوی و علوی در جامعه اسلامی ما دارای پیشینه ای درخشان است و چه سخاوتمندانه انسانهای خیراندیش از گذشته و در حال، اموال خود را در مسیرهای خیرخواهانه وقف کردند و امروزه ما شاهد آثار و برکات این سنت نیکو در گوشه و کنار این مرز و بوم هستیم.

وقف به عنوان پشتوانه اصلی حوزه های علمیه همواره در خدمت این قشر فرهیخته و زحمتکش جامعه بوده و امروزه با حضور جنابعالی در راس سازمان اوقاف و امور خیریه شاهد حمایت بیش از پیش این سازمان از حوزه های علمیه و اهتمام ویژه نسبت به احیای موقوفات حوزه های علمیه هستیم.

بر خود لازم میدانم از باب حدیث رضوی «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّوَجَلَّ» از زحمات شایسته شما در امر پیگیری احیای موقوفات حوزه های علمیه و همچنین پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی در جهت تامین ارزاق مدارس علمیه استان سمنان تقدیر و تشکر نمایم.

سید محمد شاهچراغی

نماینده ولی فقیه در استان سمنان و رئیس شورای حوزه‌ علمیه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha