پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: چهل وسومین دوره از مسابقات قرآن کریم استان اصفهان در دو روز ۲۵ و ۲۶ مردادماه برگزار و برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان، اظهار داشت: مراحل قبلی این مسابقه در سطح شهرستان‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده و با توجه به ساعت‌های مشخص شده برای حضور متسابقین، تجمع و ازدحام نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تمام نکات بهداشتی از جمله وسایل مورد نیاز پیش بینی شده و نظارت به طور مستمر شکل خواهد گرفت؛ بنابراین این دوره از مسابقه در دو روز ۲۵ و ۲۶ مردادماه به ترتیب برای برادران و خواهران و با دستورالعمل بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ریزشی در تعداد ثبت نامی‌های این دوره از مسابقات نداشته‌ایم، گفت: براساس ثبت نام انجام شده بالای ۹۰ درصد از متسابقین حضور خواهند داشت و نسبت به دوره‌های قبل تعداد ثبت نامی‌ها کاهش نیافته است.

وی با بیان اینکه یکی از صحنه‌های متداول برای استعدادیابی قرآنی، مسابقات است، خاطرنشان کرد: بخش‌های آموزشی در طول سال توسط مراکز قرآنی و مردمی بهترین زمینه برای رشد نخبه‌های قرآنی است، البته سازمان اوقاف در صدد روش‌های نوین برای استعدادیابی و جذب است که نه تنها در روزهای محدود مسابقات بلکه در طول سال نیز مستعدین را شناسایی کند.

حجت الاسلام بلک یادآور شد: منتخبین این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه خواهند یافت و در هر رشته از قرآن برگزیدگان جوایز نفیسی دریافت می‌کنند، علاوه بر این طرح‌های تشویقی هم در سطح استان تا روز گذشته برگزار و استقبال خوبی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha