پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
الصالح

حوزه/ شیخ عبد الله الصالح گفت: برخی کشورهای عربی هماهنگی و همکاری با اسرائیل را از سال ها پیش در دستور کار داشتند و ممکن است به نفع امت اسلامی باشد، که حقیقت این رژیم ها را بشناسد و به آنها اعتماد نکند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در روز های اخیر مقامات ارشد آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که توافقات لازم برای عادی‌سازی کامل روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات صورت گرفته است و ظرف چند هفته آینده هیئت‌هایی از امارات و رژیم صهیونیستی برای امضای توافقنامه‌های دوجانبه در خصوص سرمایه‌گذاری،‌ گردشگری، پروازهای مستقیم، امنیت، ارتباطات، فناوری، انرژی، سلامت، فرهنگ، محیط زیست، راه‌اندازی سفارتخانه و سایر مسائل با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

از آنجا که عادی سازی رژیم های مرتجع عربی با رژیم اشغالگر قدس تازگی ندارد اما علنی نمودن آن در شرایط کنونی منطقه و جهان اهداف و برنامه هایی را دنبال می کند.

در همین راستا سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه با یکی  از معارضان ارشد بحرینی  حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالله الصالح بحرینی معاون جنبش العمل الاسلامی به گفت و گو پرداخته است.

شیخ عبدالله الصالح البحرینی معاون جنبش العمل الاسلامی بحرین در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه پیرامون عادی سازی علنی امارات با رژیم اشغالگر قدس گفت: عادی سازی بین امارات و رژیم غاصب قدس و دیدارها در سطح عالی  بین آن دو از گذشته وجود داشته است  و امروز به دلیل انتخابات پیش روی ترامپ و نتانیاهو می خواهند آن را ابراز و علنی کنند.

وی ادامه داد: این اقدام به این جهت است که معامله قرن با یک شکست کامل روبرو شد، از این رو می خواهند آن را به هر شکلی نجات دهند تا به عنوان موفقیتی قابل ذکر در سیاست خارجی ترامپ تلقی شود.

معاون جنبش العمل الاسلامی بحرین تصریح کرد:  در واقع تفاهم نامه مذکور بر اساس برنامه ریزی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی  برای پیدا کردن راه نجاتی برای هر دوی آنها است.

افزایش آگاهی امت اسلامی نسبت به حقیقت  رژیم های مرتجع عربی

وی در خصوص خیانت آشکار کشور های عربی در قبال امت اسلامی و آرمان قدس گفت: در واقع امارات، بحرین و عربستان سعودی و بعضی از کشورهای عربی دیگر از سال ها پیش روابط خوبی با رژیم صهیونیستی داشتند. علنی کردن روابط با رژیم اشغالگر قدس دستاوردی جز حقارت آنها و صراحت خیانت برای آن ها در پی  ندارد.

معارض بحرینی گفت: این کشورها هماهنگی و همکاری با اسرائیل را از سال ها پیش در دستور کار داشتند و ممکن است به نفع امت اسلامی باشد، که حقیقت این رژیم ها  را بشناسد و به آنها اعتماد نکند و حتی نسبت به آنها محتاط باشد؛ چرا که آنها جز سر گردانی و مانع تراشی و توقف برای امت اسلامی دستاوردی نداشتند.

وی در پایان گفت: قطار مقاومت اسلامی  در میان امت اسلامی همچنان حرکت می کند و تا نابودی رژیم غاصب قدس و نمایندگان و مزدورانش در منطقه هرگز توقف نمی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha