سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: یکی از کارهای مهم و کلیدی ستاد امر به معروف و نهی از منکر جلوگیری از نهادینه شدن پدیده رانت خواری در برخی از ادارات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمود الله مرادی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که امروز با حضور اعضای این ستاد در شهرداری سنندج برگزار گردید، گفت: ادای فریضه مهم و الهی امر به معروف و نهی از منکر بر عهده همه افراد جامعه اسلامی است، لذا نباید ادای این وظیفه الهی را مختص به یک نهاد یا ستاد یا فرد خاصی بدانیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد برخی از مشکلات در کشور و به ویژه در شهر سنندج هستیم که همه در راستای حل آنها مسئولیم، ولی نباید هرگز کارهای انجام شده توسط شهرداری و دیگر نهادهای دولتی را کم رنگ کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: یکی از کارهای که امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند آن را انجام دهد، بحث نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می باشد، لذا هم در انجام این فریضه الهی باید پیشقدم باشیم، زیرا امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه اجتماعی، فرهنگی و دینی است.

الله مرادی ادامه داد: در شهرداری سنندج در سالهای اخیر کارهای بسیار خوبی در این شهر انجام شده است که قابل تحسین می باشد، لذا باید این خدمات و کارها به اطلاع جامعه برسد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: یکی از کارهای مهم و کلیدی ستاد امر به معروف و نهی از منکر جلوگیری از نهادینه شدن پدیده رانت خواری در برخی از ادارات است.

وی تصریح کرد: لذا نباید به برخی از افراد و مسوولیم اجازه دهیم که از پست و مقام خود سواستفاده کنند.

الله مرادی خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از مسایلی که همواره دغدغه مردم این استان بوده است، مسئله حجاب بانوان می باشد، لذا شایسته است که بانوان براساس ضوابط اجتماعی و نیز دستورات دین مبین اسلام عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha