دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یمن

حوزه/ سلیم المنتصر گفت: مسابقه عادی سازی رژیم صهیونیستی با عرب ها یا دولت های عربی به تازگی آغاز شده و می خواهند در برابر محور مقاومت قرار بگیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، عادی سازی برخی کشورهای عربی با اسرائیل در حالی هر روز علنی می شود که جبهه آمریکایی – صهیونیستی راهی جز یارگیری از میان کشورهای عربی مرتجع و وابسته در برابر موفقیت های هر روزه مقاومت ندارد. این امر در کنار تلاش های رسانه ای گسترده غربی و عربی برای به انزوا کشیدن و تسلیم نمودن محور مقاومت از سوریه و لبنان گرفته تا قلب ایران پیگیری می شود.

در همین راستا امارات متحده عربی که این روز ها در فضای مجازی به امارات متحده عبری معرفی می شود، اقدام به علنی کردن روابط خود و انعقاد تفاهم نامه ای با رژیم غاصب قدس نموده است.

سلیم المنتصر کارشناس یمنی که کشورش سال هاست تحت محاصره و تجاوز اماراتی- سعودی قرار دارد با اشاره به اقدام اخیر امارات در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه گفت: عادی سازی اماراتی و صهیونیستی از دولتی که هر آنچه در اختیار دارد را در خدمت پروژه صهیونیستی ، استکباری و آمریکایی و غربی قرار داده بسیار طبیعی و بدون هر گونه تعجبی است؛ بلکه من از کسانی تعجب می کنم که امارات را فقط در حال حاضر به خیانت به مقدسات امت عربی و اسلامی متهم می کنند!!

وی تصریح کرد: چه زمانی این دولت شیطانی و پلید، امین بر مقدسات امت بوده یا به قضایای این امت اهتمام داشته است؟! امارات دولتی است که اساسا برای تخریب کشورها و دولت های اسلامی در تلاش است و راه را برای دشمنان برای تسلط بر مقدسات و ثروت های امت عربی و اسلامی آماده و هموار می کند.  

فعال یمنی گفت: شواهد بسیاری داریم که ثابت می کند که خباثت آل زاید طولانی مدت است و تمام حاکمان امارات عبری افرادی هستند که برای بوسیدن کفش های ارباب صهیونیستی و آمریکایی شان سبقت می گیرند تا آن را ببوسند.

جنایات ۵ ساله آل زاید در حق یمنی ها بی پاسخ نمی ماند

وی در خصوص جنایات امارات گفت: کافی است یاد کنم از حمایت این دولت حقیر از گروه داعش در سوریه و عراق که شنیع ترین جنایات را با پول امارات آلوده و برنامه ریزی صهیونیستی و آمریکای خیانتکار در حق افراد بی گناه مرتکب شدند. همچنین جنایت این دولت که انشاء الله نابود می شود، در قبیح ترین جنایات جنگی و ضد حقوق بشری در حق کودکان و زنان و پیران یمنی از ۵ سال پیش تاکنون و نمونه های بسیار دیگر که نشان دهنده جدایی این خانواده حاکم بر امارات، از دین ، ​​انسانیت و عربیت است.

مسابقه عادی سازی کشورهای عربی با اسرائیل در برابر محور مقاومت

المنتصر خاطر نشان کرد: بنابراین این عادی سازی چیزی نیست، جز نتیجه گیری نهایی و هدف از آن اعلام ائتلاف صهیونی-اماراتی و چه بسا صهیونی و عربی است، حتی ممکن است بیش از این هم باشد که عبارت است از مسابقه عادی سازی رژیم صهیونیستی با عرب ها یا دولت های عربی که به تازگی آغاز شده و می خواهند در برابر محور مقاومت قرار بگیرند، به خصوص بعد از شکست ایالات متحده آمریکا در ایجاد ائتلاف عربی و سنی از دولت های عربی و اسلامی با هدف درگیر کردن کشورها در اختلاف و اصطکاک و چه بسا جنگ با محور مقاومت که نماینده آن ایران و متحدانش است.

اسرائیل و امارات در معرض موشک های حزب الله و انصار الله

وی با اشاره به شرایط اسرائیل و امارات گفت: اما تامل در مورد وضعیت موجود شکننده رژیم صهیونیستی در داخل و خارج و همچنین  وضعیت اماراتی ها نشان می دهد هر دو ضعیف تر از دیگری هستند و ائتلاف بین آن دو بی ارزش هست، هر دو آنها محاصره و در معرض تهدید هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ماهیت و وجودش از سوی حزب الله و گروه های مقاومت در فلسطین و سوریه مورد تهدید قرار می گیرد، به طوری که موشک بالای سرش قرار دارد و امکان دارد، ده ها هزار موشک در هر زمانی و فقط در عرض چند دقیقه بر سر تلاویو ببارد. اماراتی ها به یقین می دانند  که انصار الله در یمن هرگز گرفتن انتقام از آنها را فراموش نمی کند، بلکه چندین برابر این انتقام را خواهند گرفت و آنها فقط منتظر فرصت مناسب برای بازپرداخت بدهی های سنگین امارات برای جنایاتشان در یمن هستند.

ائتلاف اماراتی و صهیونیستی هیاهویی برای هیچ

کارشناس یمنی با اشاره به نتیجه این عادی سازی ها گفت: هیچ فائده دل خواهی از این عادی سازی برای آن ها حاصل نمی شود و هیچ تاثیری در آینده ندارد، چرا که این اقدام جدید نیست. امارات بر اساس نظرات و توصیه های آمریکا و صهیونیست ها عمل می کند و ایالات متحده آمریکا، حامی و نگهبان رسمی این روابط غیرقانونی نخواهد بود که سود یا بهره ای از این ائتلاف ببرد.

وی در پایان گفت: همانطور که از زمینه اتفاقاتی که در منطقه رخ می دهد، مشخص است که تمام بازوهای آمریکایی قطع خواهند شد و تمام کارت ها و برگه های آن ها در آینده بسیار نزدیک  سوزانده خواهد شد و ما شاهد کوچ و خروج جمعی نیروهای آمریکایی و هم پیمانان آنها از خاورمیانه چه عمودی و یا چه به طور افقی خواهیم بود، آینده روشن سهم صاحبان کشورهاست، کسانی که خونشان را و هر آنچه را که داشتند برای حفاظت از زمین و مقدسات و آبرو و ناموسشان اهدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha