شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز بهترین سلاح در مقابل زورگویی های دشمنان سلاح مقاومت است، زیرا تسلیم شدن در مقابل آنان برای کشور می تواند خطراتی به مراتب بدتر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه سه شنبه ۲۸ مردادماه در دیدار جمعی از اعضای صندوق بازنشستگی کشوری کردستان، عنوان کرد: در این ایام که کشور تحت فشارهای شدید و بی سابقه دشمنان از نظر اقتصادی است دولت به دنبال تامین نیازها و افزایش حقوق بازنشستگان است که این امر قابل تقدیر می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز ستم ها و ظلم های دشمن علیه ملت ایران علنی شده است و بدون هیچ علتی، دست به تحریم های همه جانبه و ظالمانه می زنند که این نقض صریح قوانین بشری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی افزود: امروز بهترین سلاح در مقابل زورگویی های دشمنان سلاح مقاومت است، زیرا تسلیم شدن در مقابل آنان برای کشور می تواند خطراتی به مراتب بدتر داشته باشد.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی و نیز طبق شرع و قرآن، جایگاه بزرگان در جامعه باید به عنوان راهنما و هادی همواره مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: تکریم بازنشستگان در جامعه نیازمند حفظ جایگاه معنوی آنان است و مسئولان باید این افراد را در جامعه تکریم کنند تا در خانواده جایگاهشان حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت: امروز در بحث بازنشستگان با یک مشکل فرهنگی روبرو هستیم و آن این است که در جامعه ما عملا بازنشستگان از چرخه فعالیت اجتماعی دور می شوند که این یک نقص بزرگ  است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha