جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده بیش از ۳۰۰ برنامه برای هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان در دست اجرا داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، محمود الله‌مرادی امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: در آستانه دهه محرم و نیز هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده بیش از ۳۰۰ برنامه برای هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان در دست اجرا داریم.

وی بیان داشت: با وجود وضعیت موجود در جامعه و شیوع ویروس منحوس کرونا، بیشتر از ۳۰۰ برنامه در فضای مجازی برگزار می شود.

الله‌مرادی در ادامه تاکید کرد: لذا از شما خبرنگاران که نقش آگهی بخشی در جامعه دارید می خواهیم که ما را در اجرای این برنامه ها یاری کنید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: باید گفت افراد و مدیرانی که به بهانه نقد شاکی شما خبرنگاران می‌شوند، کمال بی انصافی را دارند، زیرا همین نقدها هستند که نقاط ضعف جامعه را می پوشانند.

وی در ادامه بیان داشت: باید اذعان کرد که خبرنگاران در جامعه نقش آمر به معروف و ناهی از منکر را دارند.

الله‌مرادی گفت: کارکرد خبرنگار و رسانه همین بس که اگر این قشر نباشند بسیاری از کارها و اقدامات انجام شده عملا به فراموشی سپرده می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: لذا از شما خبرنگاران می خواهیم که همواره چشم بینایتان روی تخلفات و رانت خواری‌ها متمرکز باشد تا شاهد کاهش این تخلفات که جامعه اسلامی را زیر سؤال می برند، باشیم.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر می بینیم که برخی از مردم به ویژه جوانان روحیه ناامیدی دارند، این را باید معلول رانت خواری برخی مسئولان دانست، لذا از خبرنگاران و رسانه ها درخواست می کنیم که این تخلفات را رصد کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha