چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
خیانت امارات

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: جریان مقاومت اسلامی به یاری خدای متعال، انتقام خیانت امارات به آرمان ملت فلسطین را خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به تحولات اخیر منطقه غرب آسیا اظهار داشت: توافق نامه عادی سازی روابط میان امارات با رژیم جعلی و متجاوز اسرائیل در آستانه ایام فرا رسیدن سالگرد نهضت خونین عاشورا که درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را برای همیشه تاریخ بشر جاودانه کرد، خیانتی بزرگ به جهان اسلام است.

وی افزود: خیانت راهبردی امارات در اعلام برقراری روابط رسمی دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی، بعد از برقراری روابط رسمی مصر در سال ۱۹۷۹ و اردن در سال ۱۹۹۴ با این رژیم غاصب، به عنوان سومین کشور عربی خائن به آرمان ملت فلسطین تلقی می‌گردد. عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم همچنین گفت: گرچه حاکمان این کشورها و برخی دیگر از سران عرب تاکنون نیز روابط غیر علنی و غیر رسمی با رژیم صهیونیستی داشته‌اند و به دلیل ترس از انتقام ملت های اسلامی از آشکار نمودن و اعلان رسمی آن خودداری ورزیده‌اند و بارها از طریق روابط مخفیانه خود از پشت به ملت فلسطین خنجر زده‌اند، اما امروز حاکمان فریب خورده امارات با حماقتی آشکار و تحت تاثیر وعده‌های توخالی آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت علنی کردن این توافق را به خود می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در حماقت حاکمان امارات همین بس که در اوج مشکلات سیاسی و اقتصادی آمریکا و رژیم صهیونیستی دل به حمایت آنان بسته‌اند؛ رژیم‌هایی که امروز بیش از هر زمان دیگر دچار ضعف و انزوا گردیده و از پس مشکلات عدیده سیاسی و اقتصادی خود نیز برنمی‌آیند چگونه می‌توانند از حاکمان عرب در برابر خشم جهان اسلام و ملت های مسلمان حمایت کنند!؟

حجت الاسلام و المسلمین ملک زاده همچنین ابراز داشت: ملت اسلام با الگو گرفتن از نهضت حسینی، ایستادگی و مقاومت را اثربخش‌ترین راهبرد در برابر متجاوزان و ظالمان تشخیص داده و هرگز در برابر ظلم سر تعظیم فرو نخواهد آورد، چرا که امروز، عزت، افتخار و اقتدار جهان اسلام در گرو ایستادگی مقابل نظام سلطه جهانی است و هر حرکتی خلاف این مسیر خیانت به همه ملت های مسلمان تلقی می‌شود.

وی در خاتمه گفت: از این رو جریان یکپارچه و قدرتمند مقاومت اسلامی توافق خیانتکاران به آرمان مقاومت برای آزاد سازی قدس شریف و نخستین قبله‌گاه مسلمانان را هرگز نخواهد بخشید و حاکمان فریب خورده امارات را به انتقامی سخت در برابر این خیانت آشکار وعده می‌دهد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    مهدی شکیبایی کارشناس سیاسی گفت: امارات خائن به آرمان فلسطین است.