پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان کارخانه تولید ماسک

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در آستانه فرارسیدن ماه محرم از کارخانه تولید ماسک جهت استفاده عزادارن حسینی(ع) در شهرستان اهواز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در آستانه فرارسیدن ماه محرم از کارخانه تولید ماسک جهت استفاده عزادارن حسینی(ع) در شهرستان اهواز بازدید کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تولیدکنندگان ماسک در این کارخانه، گفت: ما امروز در این مکان حاضر شده‌ایم تا در آستانه ماه محرم و همسو با جامعه عزاداران حسینی(ع) برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن مجالس عزاداری ایام محرم متعهدانه و در کنار هم نسبت به برگزاری این آئین ارزشمند مذهبی اقدام نماییم.

وی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌عنوان یک وظیفه انسانی تأکید کرد و اظهار داشت: رمز «شفا» که پیام‌رسان سلامت مردم با التزام به شستشوی مکرر دست‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده مستمر از ماسک می‌باشد در شرایط کنونی باید سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی ما قرار گیرد تا اجرای مراسمات ایام محرم نیز توأم با حفظ سلامت همه مؤمنین اتفاق افتاده و شاهد ابتلاء هیچ یک از شیعیان اهل‌بیت(ع) به این بیماری نباشیم.

لازم به ذکر است، کارخانه تولید ماسک شقایق که در طول سه ماه گذشته بیش از ۲۷۰ نفر شغل مستقیم و غیرمستقیم به وجود آورده از کارخانه‌های محوری تولید ماسک خصوصاً تأمین ماسک جهت استفاده عزادارن حسینی در شهرستان اهواز می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha