پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبدالکریم عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در کنگره ملی نکوداشت آزادگان گفت: شکست تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، پاداش مقاومت آزادگان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، در کنگره ملی الماس‌های درخشان، تجلیل و نکوداشت آزادگان که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم به لطف و عنایت الهی فتح، پیروزی، عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان حاصل شد و چشم منتظر مردم به جمال فرزندان آزاده خویش روشن شد و برگ زرین دیگری از عزت و اقتدار به نمایش درآمد.

وی با تقدیر از همه آزادگان کشور و آزادگان استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین این افتخار را دارد که سرور آزادگان، برخاسته از این استان است و شهید سرافراز حسین لشگری از استان قزوین به عنوان نخستین اسیر به اسارت درآمد و به عنوان آخرین نفر از چنگ بعثی‌ها به میهن بازگشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه عظمت و بزرگی همه آزادگان همگان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، ادامه داد: قزوین علاوه بر اینکه پایتخت خوشنویسی است، پایتخت عزت و اقتدار آزادگانی چون حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی و حسین لشگری‌هاست و اینها سرمایه‌های اصلی این استان محسوب می‌شوند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه این مقاومت‌ها و رشادت‌ها محصول انس با قرآن و پیروی از فرامینِ برخاسته‌ی از قرآنِ امام خمینی(ره) بود و نتیجه همان استقامت‌ها را امروز در مخالفت تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت مشاهده می‌کنیم که آمریکا را به ذلت کشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha