سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آزادگان

حوزه/ همزمان با سی اُمین سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی، آزادگان سرافراز استان قم در حرکتی نمادین با لباس اسارت در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) حضور یافته و مزار شهدای آزاده قمی را گلباران کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این مراسم نمادین و معنوی که مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، معاون فرهنگی بنیاد و جمعی از خادمان شهدا نیز حضور داشتند، قبور مطهر شهدای آزاده، محمد رضا شفیعی، اکبر خداداد، قدرت رحمتی، عبدالرحیم گلستانی، علی اصغر مرادی و احمد متقیان فرد گلباران و یاد و خاطره آن عزیزان سروقامت گرامی داشته شد.

بنابراین گزارش همچنین آزادگان سرافراز حاضر در این مراسم در چهار راه گلزار شهدا با توزیع و تقدیم شاخه های گل در بین مردم، بیست و ششم مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشتند.

گفتنی است در این روز، همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل استان ها و جمعی از آزادگان در قالب ویدئو کنفرانس  "کنگره ملی الماس های درخشان " برگزار و از آزادگان تقدیر به عمل آمد و از استان قم از آقایان اصغر زاغیان، کاظم زرندی و محمد نجفی فرد، با اهدای لوح، تجلیل به عمل آمد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha