جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کاظم لطفیان

حوزه/ دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با صدور پیامی ارتحال آیت الله تسخیری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان، دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پیامی ارتحال آیت الله محمدعلی تسخیری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال غم‌انگیز مجاهد انقلابی، عالم برجسته دنیای اسلام و طلایه دار حقیقی تقریب مذاهب اسلامی و پرچمدار انسجام امت اسلامی حضرت آیت الله محمدعلی تسخیری مشاور مشاور عالی رهبر انقلاب در امور جهان اسلام تمام دلدادگان به آرمان امت واحده را به سوگ نشاند.

ایشان در زمره مجاهدان خستگی ناپذیر و مصمم در مسیر تابناک اسلام ناب برای رسیدن به تمدن شکوهمند اسلامی است که در این مسیر خوش درخشید.

دفاع پویا و پیوسته از ارزش های الهی و انقلابی و حضور در میدان‌های ملی و جهانی با گفتمان پرجاذبه قرآن کریم و سنت نیکوی نبوی واهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام در عرصه ملی و بین المللی از دیگر برجستگی های ایشان به شمار می رود.

خدمات ماندگار آن عالم فرزانه در شکل گیری و تقویت بیداری اسلامی و نیز گفتمان مقاومت و ایستادگی در رویارویی با شجره خبیثه تکفیر، برگ های زرین دفتر زندگی ایشان است که انشاالله ضمیمه پرونده اعمال نیکوی آن مرحوم خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از اعضای شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، فقدان این عالم بزرگوار را به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه، علمای جهان اسلام و امت اسلامی، خانواده‌ و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان، علوّ درجات و رحمت واسعه را برای ایشان مسئلت دارم.

کاظم لطفیان

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha