سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله تسخیری

حوزه/ مدیر جامعةالزهرا علیهاالسلام با تسلیت درگذشت آیت الله تسخیری از وی به عنوان عالمی مبارز و سفیر تقریب و وحدت و مودت در جهان اسلام یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با صدور پیام تسلیت درگذشت آیت الله تسخیری از وی به عنوان عالمی مبارز و سفیر تقریب و وحدت و مودت در جهان اسلام یاد کرد. متن این پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

امیرالمومنین علیه‌السلام: اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء الی یوم القیامه (بحارالانوار ج۲ ص ۴۳)

ارتحال عالم جلیل‌القدر آیت‌الله آقای محمد علی تسخیری یار وفادار حضرت امام خمینی(ره) و مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام و رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی موجب تأثر شد.

آن عالم انقلابی و پرتلاش عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و ایجاد همدلی، همبستگی و تقریب بین مسلمانان و مذاهب اسلامی صرف کرد و در این مسیر نورانی یادگارهای ماندگاری از خود بجای گذاشت.

مصیبت فقدان آن عالم پرهیزکار و سفیر تقریب و وحدت و مودت در جهان اسلام را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت‌ شریف، بازماندگان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از قادر متعال برای ایشان علو درجات و رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر فراوان مسئلت دارم.

سید محمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha