سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله تسخیری

حوزه/ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار پیامی، درگذشت آیت‌الله تسخیری را به رهبر معظم انقلاب، بیت آن عالم ربانی و همه دوستداران و علاقه‌مندان ایشان تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان با انتشار پیامی، درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله شیخ محمدعلی تسخیری را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

إنالله و إنا إلیه راجعون

ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله شیخ محمدعلی تسخیری که عمر شریف خود را صرف دفاع از حقیقت آیین محمدی(ص) کرد، قلب همه دوستداران و علاقه‌مندان این عالم ربانی را جریحه‌دار نمود. خدمات آن مرحوم در طول عمر خود در عرصه بین‌الملل و در مراودات با حقیقت جویان جهان، هرگز فراموش نخواهد شد.

ایشان در سالیان مدیریت خویش در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مجمع تقریب مذاهب اسلامی کوشید تا چهره حقیقی اسلام عزیز را در میان نخبگان مسلمان در سراسر جهان و رهبران دینی سایر ادیان بشناساند و در سال‌های اخیر علی‌رغم کاهش توانایی جسمی، هرگز از تلاش‌های خود فروگذار نکرد.

این ضایعه مؤلمه را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، بیت آن عالم ربانی و همه دوستداران و علاقه‌مندان ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha