یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بی تفاوتی نسبت به ارزشهای دینی و انسانی بدترین انحراف برای انسان هاست، لذا جامعه ما امروز نیازمند نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر کردستان به مناسبت آغاز محرم حسینی و نیز هفته امر به معروف و نهی از منکر در بیت نماینده ولی فقیه دراین استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌ شاهرودی در این نشست اظهار داشت: قیام نهضت امام حسین (ع) بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال هنوز الگویی برای مبارزه با تباهی و فساد در جهان اسلام و حتی دیگر کشورهای غیر مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: انسان مومن ویژگی هایی دارد که مهمترین آن احساس خوب داشتن نسبت به معروفات و احساس کراهت نسبت به بدهی ها می باشد.

مجاهدین فی سبیل الله

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌ شاهرودی خاطرنشان ساخت: قرآن کریم به صراحت ملاک ایمان و نفاق را مشخص نموده است، لذا اگر مانند امام حسین در پی حاکمیت معروفات باشیم، بی شک جامعه ای سالم، دینمدار و... خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) بر این عقیده بود که جامعه اسلامی باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر هرگز بی تفاوت نباشد، زیرا بی تفاوتی در این بخش باعث ازدیاد ناهنجاری ها در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌ شاهرودی گفت: امروز بی تفاوتی نسبت به ارزشهای دینی و انسانی بدترین انحراف هاست، لذا جامعه امروز نیازمند نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: دنیاطلابی و فراموشی آخرت از آفت ها و عوامل انحراف در بین امت اسلامی است، لذا امام حسین (ع) برای اصلاح این منکرات از جامعه اسلامی قیام نمود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی همچنین پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۸ پیاده کردستان، عنوان کرد: وظیفه نیروهای مسلح ایران بسیار گسترده می باشد و این نیروها در آینده کارهای بزرگی را انجام خواهند داد و به نوعی دنیا را دستخوش تغییر می کنند.

نماینده ولی ‌فقیه در کردستان گفت: نیروهای مسلح ایران با تاسی از مکتب امام حسین (ع) کارهای بزرگی در تاریخ این کشور انجام داده و می دهند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در قرآن به عنوان مجاهدین فی سبیل الله معرفی شده اند و خداوند کسانی که در راه او ایثار و جهاد می کنند را مومنین و اهل جهاد علیه معاندان و دشمنان دین معرفی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی اضافه کرد: امروز تمام جهان به عینه شاهد ایستادگی ایران در مقابل آمریکایی هاست به طوری که همگان دیدیم که سپاه پاسداران چگونه پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را موشک باران کرد و آمریکایی هم نتوانستند عکس العملی از خود نشان دهند که این نشان دهند اقتدار انقلاب اسلامی بود.

براساس این گزارش، در این مراسم، امیرسرتیپ حمیدرضا رحمت‌پور بعنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشگر ٢٨ پیاده ارتش جمهوری اسلامی در کردستان معرفی و از خدمات چندین ساله امیرسرتیپ اثنی عشری تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha