پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
لاری

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روند کاهشی مرگ و میر روزانه کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر سیما سادات لاری اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۵۲ هزار و ۵۵۸ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

لاری در ادامه با بیان این که خوشبختانه تاکنون ۳۰۴ هزار و ۲۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: ۳۸۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تاکنون دو میلیون و ۹۶۳ هزار و ۷۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha