چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد رضا برته - یادداشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته، در نوشتاری به مناسبت انتشار نشریه خبری «سخن حوزه»، تصریح کرد: دستاوردهای حوزه‌های استانی، می‌رود تا افق‌های جدیدی را بگشاید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، در نوشتاری به مناسبت انتشار نشریه خبری «سخن حوزه»، آورده است: حوزه علمیه به عنوان نهاد تربیت روحانی، یعنی عالِم به اسلام عزیز و الگویِ عملی در تدین؛ وظیفه‌ای سترگ بر عهده دارد.

دریافت فایل PDF نشریه اینترنتی «سخن حوزه»

حوزه ساز و کاری است برای پرورش انسان‌هایی که با خدای خود در تحقق آرمان‌های اولیاء و انبیای الهی عهد بسته و جهادی مؤمنانه را به قدمت یک عمر سرلوحه زندگی خویش قرار خواهند داد.

چنین رسالتی نه زمان می‌شناسد و نه در مکانی محبوس می‌ماند. امروز حوزه اهل بیت علیهم السلام عرصه عملی، به فراخی همه کشورها و به گستردگی همه فرهنگ‌ها دارد.

شورای عالی حوزه‌های علمیه به عنوان نهاد اندیشنده و سیاست‌گذار و آیت‌الله اعرافی به عنوان استادی که در عرصه‌های کلان بین المللی مدیریت راهبری داشته است؛ این گستردگی و تحول رسالت و اهداف حوزه‌های علمیه را با تاکید بیشتری بر استان‌ها در صدر اولویت‌ها قرار داده‌اند.

حال که به لطف خدا دستاوردهای حوزه‌های استانی، می‌رود تا افق‌های جدیدی را بگشاید؛ رسانه حوزه نیز به ویژه در دوره جدید مدیریت حوزه‌های علمیه، توجه به اخبار، رویدادها، یافته‌ها و دستاوردهای حوزه‌های استانی را به شکلی ممتاز و ویژه در دستور کار قرار داده و افزون بر افزایش ضریب بازنمایی حوزه‌های علمیه استانی در سایت و دیگر درگاه‌های رسانه‌ای، اقدام به راه‌اندازی مجله اینترنتی «سخن حوزه» نموده است.

«سخن حوزه» افشره‌ای است کوتاه و گویا از آنچه در حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌گذرد.

بدون شک هم تامین کننده محتوا و هم طنین صدای «سخن حوزه» شما مدیران، معاونان، همکاران، اساتید معظم و طلاب محترم مستقر در استان‌ها هستید. «سخن حوزه»‌ای که بی شک آیینه‌ای کوچک ولی در عین حال سریع، موثق، صریح و تاثیرگذر در روایت مجاهده مؤمنانه‌تان خواهد بود. ان شاء الله

 محمدرضا برته
مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه

گفتنی است: «سخن حوزه»؛ نخستین نشریه خبری اینترنتی حوزه های علمیه کشور است که از سوی سرویس استان های خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha