پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشریه سخن حوزه/ پیش شماره هفتم

حوزه/ «مدیون شماییم ...»؛ عنوان تیتر یک جدیدترین نشریه اینترنتی «سخن حوزه» است که به روایت قدردانی وزیر بهداشت از حضور طلاب جهادی در بیمارستان های کرونایی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پیش شماره هفتم نشریه اینترنتی «سخن حوزه»، ویژه سرویس استان های خبرگزاری حوزه، با جدیدترین مطالب متنوع از رویدادها، یافته‌ها، دستاوردها، فعالیت ها به ویژه خدمات اجتماعی و جهادی حوزه‌های علمیه و روحانیت استان ها منتشر شد.

دریافت نسخه PDF شماره هفتم نشریه سخن حوزه

«مدیون شماییم ...»؛ عنوان تیتر یک جدیدترین نشریه اینترنتی «سخن حوزه» است که به روایت قدردانی وزیر بهداشت از حضور طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان های کرونایی می پردازد.

«از دیار مینودری تا حُمص سوریه»؛ روایت خواندنی خبرنگار حوزه نیوز در قزوین از خدمت رسانی و فعالیت جهادگران بدون مرز در اردوگاه های آوارگان سوری است که در صفحه دوم نشریه سخن حوزه به آن پرداخته شده است.

در صفحه ۵ «سخن حوزه» هم گزارشی از افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در استان هرمزگان و سفر پرکار حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه به دیار خلیج فارس به چشم می خورد.

سخن حوزه همچنین نگاه ویژه ای به اخبار حوزه های علمیه خواهران و بانوان طلبه دارد و علاوه بر اختصاص تصویر صفحه اول نشریه به بانوان طلبه جهادی، مطالب متنوعی همچون «۱۵ هزار ساعت فعالیت بانوان طلبه شهرری در میدان تبلیغ و جبهه سلامت»، ««فعالیت ۲۲ مدرسه علمیه خواهران در استان فارس با ۴ هزار بانوی طلبه»، و ... را منتشر کرده است.

«سخن حوزه» نخستین نشریه خبری اینترنتی حوزه‌های علمیه استانی است که از سوی سرویس استان های خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می شود

کانال «سخن حوزه» در پیام رسان ایتا از طریق آدرس ذیل در دسترس عموم مخاطبان گرامی قرار دارد.

https://eitaa.com/joinchat/۳۷۱۷۰۰۵۳۷۲Ccd۴۳۴۳۳۲۷۷

نسخه های قبلی «سخن حوزه» را از طریق کانال این نشریه دریافت کنید

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha