جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سخن حوزه

حوزه/ «خانه ات آباد ... ویرانت شدم!»؛ عنوان تیتر یک شماره جدید نشریه اینترنتی «سخن حوزه» است که به روایت حضور طلاب و روحانیون جهادی در شهر زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پیش شماره ششم نشریه اینترنتی «سخن حوزه» به عنوان آخرین شماره نشریه در سال ۱۳۹۹، ویژه سرویس استان های خبرگزاری حوزه، با جدیدترین مطالب متنوع از رویدادها، یافته‌ها و دستاوردهای حوزه‌های علمیه و روحانیت استان ها منتشر شد.

دریافت نسخه PDF شماره ششم نشریه سخن حوزه

«خانه ات آباد ... ویرانت شدم!»؛ عنوان تیتر یک شماره جدید نشریه اینترنتی «سخن حوزه» است که به روایت حضور طلاب و روحانیون در شهر زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و کمک های جهادگران حوزوی به زلزله زدگان می پردازد.

روایت خبرنگار حوزه از جهاد مقدس حوزویان اهوازی با تیتر «طلاب جهادی جان برکف در خط مقدم نبرد با کرونای انگلیسی»، صفحه دوم نشریه «سخن حوزه» را به خود اختصاص داده است.

«امام جمعه ای که در همه جلسات دقیقاً رأس ساعت حاضر می شود»، «آشنایی با عالمی که از کار در مزرعه امرار معاش می کند»، «جشنواره علامه حلی چهارمحال و بختیاری به روایت آمار و ارقام»، «درسی که در ذهن استاد قرائتی ماندگار شد»، «آبی که بر آتش بیماران ریخته شد»، «پیام های دریافتی شما» و ... ده ها مطلب جذاب و متنوع دیگر در پیش شماره ششم نشریه «سخن حوزه» به چشم می خورد.

در این شماره از «سخن حوزه» همچنین به اقدام انسانی و خداپسندانه طلبه خوزستانی در بخشش قاتلان خانواده اش از پای چوبه دار پرداخته شده است.

«سخن حوزه» نخستین نشریه خبری اینترنتی حوزه‌های علمیه استانی است که از سوی سرویس استان های خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می شود.

کانال «سخن حوزه» در پیام رسان ایتا از طریق آدرس ذیل در دسترس عموم مخاطبان گرامی قرار دارد.

https://eitaa.com/joinchat/۳۷۱۷۰۰۵۳۷۲Ccd۴۳۴۳۳۲۷۷

نسخه های قبلی «سخن حوزه» را از طریق کانال این نشریه دریافت کنید

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha