پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 914888
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
سخن حوزه

حوزه/ پیش شماره نخست نشریه اینترنتی «سخن حوزه» ویژه استان های خبرگزاری حوزه منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پیش شماره اول نشریه اینترنتی «سخن حوزه»، ویژه سرویس استان های خبرگزاری حوزه، با هدف اطلاع رسانی از رویدادها، یافته‌ها و دستاوردهای حوزه‌های علمیه و روحانیت استان ها در عرصه های علمی، فرهنگی، پژوهشی،  تبلیغی، خدمات اجتماعی و ... منتشر شد.

«سخن حوزه»؛ نخستین نشریه خبری اینترنتی حوزه های علمیه کشور است که از سوی سرویس استان های خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می شود.

دریافت فایل PDF نشریه اینترنتی «سخن حوزه»

صفحه اول «سخن حوزه» به تصویری جذاب و دلنشین از آیت الله محمدعلی ناصری، استاد برجسته اخلاق حوزه با تیتر«رفیق صمیمی» اختصاص یافته است.

«آغازین سخن»؛ عنوان نوشتاری از حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه است که در صفحه شماره دو «سخن حوزه» دیده می شود.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در بخشی از این نوشتار آورده است: «حال که به لطف خدا دستاوردهای حوزه‌های استانی، می‌رود تا افق‌های جدیدی را بگشاید؛ رسانه حوزه نیز به ویژه در دوره جدید مدیریت حوزه‌های علمیه، توجه به اخبار، رویدادها، یافته‌ها و دستاوردهای حوزه‌های استانی را به شکلی ممتاز و ویژه در دستور کار قرار داده و افزون بر افزایش ضریب بازنمایی حوزه‌های علمیه استانی در سایت و دیگر درگاه‌های رسانه‌ای، اقدام به راه‌اندازی مجله اینترنتی "سخن حوزه" نموده است. «سخن حوزه» افشره‌ای است کوتاه و گویا از آنچه در حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌گذرد».

 کانال «سخن حوزه» در پیام رسان ایتا از طریق آدرس ذیل در دسترس مخاطبان گرامی قرار دارد.

ttps://eitaa.com/joinchat/۳۷۱۷۰۰۵۳۷۲Ccd۴۳۴۳۳۲۷۷

دریافت فایل PDF نشریه اینترنتی «سخن حوزه»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • معاون آموزش و ترویجی مرکز اقتصاد مقاومتی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    3 0
    سلام علیکم آجرک الله
  • طلبه اهوازی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    2 0
    سلام علیکم بسیار حرکت خوب و قابل توجهی بود. در نبود یک مجله خبری برای حوزه های علمیه استان ها، این اقدام، بسیار ارزشمند است. إن شاءالله مستمر باشد
  • مالک NL ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    3 0
    محفوظ باشید انتظار داریم این نشریه به مراتب در مراکز استانی فراگیر تر شود. چندین ساله که برخی نشریات نگاهش رو معطوف به قم کرده و آنطور که باید در زمینه معرفی مدارس علمیه استان ها، خوب عمل نکرده است. لاکن از شما انتظار داریم این نقیصه رو با تقویت نشریه سخن حوزه برطرف کنید.
  • امین IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    4 0
    آیت الله ناصری عشقه. چقدر خوبه که با ایشون شروع کردید
  • اسما SG ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    4 0
    آفرین خداقوت ولی نسبت کل اخبار به خبرهای بانوان بیشتر بود. انتظار داریم به خبرهای بانوان بیشتر پرداخته بشه. مخصوصا بانوانی که بدون هیچ چشم داشتی در مناطق محروم دارم با کرونا مقابله میکنن. در کل برای شهرستانی ها حرکت خیلی خوبیه. ولی امیدوارم مستمر و نقطه ای تر بشه
  • حمید IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    2 0
    دست مریزاد