پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سخن حوزه

حوزه/ پیش شماره چهارم نشریه اینترنتی «سخن حوزه»، با مطالب متنوعی از آخرین رویدادهای حوزه های علمیه استان های کشور، با تیتر یک «آقای امام جمعه ...» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پیش شماره چهارم نشریه اینترنتی «سخن حوزه»، ویژه سرویس استان های خبرگزاری حوزه، با مطالب متنوعی از آخرین رویدادها، یافته‌ها و دستاوردهای حوزه‌های علمیه و روحانیت استان ها منتشر شد.

دریافت PDF شماره چهارم «سخن حوزه»

صفحه اول این شماره از «سخن حوزه» به تصویری جذاب از حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با تیتر «آقای امام جمعه ...» اختصاص دارد که هنگام آبگرفتگی معابر بندر امام(ره) در بارندگی های اخیر، به یاری مردم رفته بود.

«روایت خواندنی از فعالیت های جهادی یک زوج طلبه شیرازی»، «امام جمعه ای که داوطلب افتخاری هلال احمر شد»، «خاطره جالب یک مدیر حوزوی از میهمانی چند روزه در بیت آیت الله یزدی»، «راه های رفع اختلافات خانوادگی، «طلاب جهادی شاهین دژ ایستاده در میدان خطر»، «روایت مدیر بیمارستان راز از حضور به موقع طلاب برای کمک به کادر درمان»، «راه اندازی سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی»، «واکنش نمایندگان ولی فقیه در شمالغرب کشور به سخنان مداخله جویانه رئیس جمهور ترکیه»، «خدمت متفاوت طلاب جهادی به بیماران اعصاب و روان کرونایی» و ... در پیش شماره چهارم نشریه «سخن حوزه» به چشم می خورد.

صفحه ۴ پیش شماره چهارم نشریه «سخن حوزه» هم به اخبار و رویدادهای حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور اختصاص یافته است.

«سخن حوزه» نخستین نشریه خبری اینترنتی حوزه‌های علمیه استانی است که از سوی سرویس استان های خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می شود.

 کانال «سخن حوزه» در پیام رسان ایتا از طریق آدرس ذیل در دسترس مخاطبان گرامی قرار دارد.

https://eitaa.com/joinchat/3717005372Ccd43433277

نسخه های قبلی «سخن حوزه» را از طریق کانال دریافت کنید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ES ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    سلام این نشریه رو دانلود کردم. مطالب خوبی داشت. اینکه اخبار شهرهای کوچک ایران رو برجسته کردید، کار بسیار مبارک و خوبی است. امیدوارم 10 سال دیگه شماره هزار و خورده ای آن، منتشر شود و باز هم از این همه خلاقیت در طراحی و مطالب خوب، بهره مند باشد.
  • ES ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    من که برای دوستانم فرستادم. امیدوارم شماهم در نشر آن مثل من حریص باشید. اینجا قحطی مطالب دینی و حوزوی است.
  • US ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    سلام امکان دریافت اشتراک وجود داره! لطفا مبلغ ارسالی رو هم درج کنید
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      0 0
      سلام/ نیازی به اشتراک و یا پرداخت هزینه نیست. نسخه PDF نشریه را می توانید از طریق سایت حوزه نیوز و یا کانال سخن حوزه در پیام رسان ایتا، به نشانی https://eitaa.com/joinchat/3717005372Ccd43433277 بصورت رایگان دریافت فرمایید.
  • امين اله عباسي IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    با سلام واقعا باعث افتخار ماست که نماينده ولي فقيه در استان اينقدر جهادي و پا به کار براي مردم شريف خوزستان هست که با اين سن و سال و مشغله لحظه ايي غافل از خدمت رساني و رفع مشکلات مردم نمي شود و شب و روز برايش معنا ندارد ايشان الگويي براي امثال من و طلاب جوان ديگر هستند وقثتي به اين صحنه ها و تصاوير نگاه ميکنم بي درنگ ذهن من به سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني منتقل مي شود لذا چقدر لباس تقوا و جهاد در راه خدا به تن اهلش مي آيد .. تمام