یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشریه سخن حوزه -  نهم

حوزه/ جدیدترین شماره نشریه اینترنتی «سخن حوزه» با تیتر یک «انتخاب مردم، برای مردم» در دسترس مخاطبان عزیز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پیش شماره نهم نشریه اینترنتی «سخن حوزه»، ویژه سرویس استان های خبرگزاری حوزه، با جدیدترین مطالب متنوع از رویدادها، یافته‌ها دستاوردها و خدمات اجتماعی حوزه‌های علمیه و روحانیت استان ها منتشر شد.

دریافت نسخه PDF شماره نهم نشریه سخن حوزه

«انتخاب مردم، برای مردم»؛ عنوان تیتر یک صفحه اول جدیدترین شماره نشریه اینترنتی «سخن حوزه» است که با رویکرد تجلیل از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح منتشر شده است.

در شماره نهم نشریه سخن حوزه بصورت ویژه به پویش ملی «صریح و بی پرده با سیدابراهیم» و مهمترین انتظارات علمای بلاد و نخبگان از رئیس جمهور منتخب در راستای حل مشکلات مردم پرداخته شده است.

«دختر علامه طباطبایی از پدر می گوید»، «توسعه زیرساخت های حوزه علمیه قزوین»، «نماینده رهبر معظم انقلاب پای درد دل دست فروش اهوازی»، «راه های رسیدن به آرامش درونی»، «از آغاز ساخت سرپناه روستایی تا اجرای طرح زیر سایه خورشید در اسفراین»، و ... از مطالب خواندنی این شماره نشریه «سخن حوزه» است.

سخن حوزه همچنین نگاه ویژه ای به اخبار حوزه های علمیه خواهران و بانوان طلبه دارد. در صفحه ۸ نشریه مطالب متنوعی همچون «بانوی طلبه کارآفرین ملایری از مشکلات و موانع می گوید»، «راه اندازی قرارگاه تواصی در حوزه خواهران سمنان»، «اجرای پویش دختران ماه» و ... به چشم می خورد.

«سخن حوزه» نخستین نشریه خبری اینترنتی حوزه‌های علمیه استانی است که از سوی سرویس استان های خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می شود.

کانال «سخن حوزه» در پیام رسان ایتا از طریق آدرس ذیل در دسترس عموم مخاطبان گرامی قرار دارد.

https://eitaa.com/joinchat/۳۷۱۷۰۰۵۳۷۲Ccd۴۳۴۳۳۲۷۷

مخاطبان گرامی می توانند نسخه های قبلی «سخن حوزه» را از طریق کانال نشریه دریافت کنند.

«انتخاب مردم، برای مردم»؛ تیتر یک جدیدترین شماره سخن حوزه + PDF

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha