یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 998843
۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
پیش شماره دهم سخن حوزه

حوزه / جدیدترین شماره نشریه اینترنتی «سخن حوزه» با تیتر یک «دلتنگ مادر …» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جدیدترین شماره نشریه اینترنتی «سخن حوزه»، ویژه سرویس استان‌های خبرگزاری حوزه، با مطالب متنوع از رویدادها، یافته‌ها دستاوردها و خدمات اجتماعی حوزه‌های علمیه و روحانیت استان‌ها منتشر شد.

دریافت نسخه PDF نشریه سخن حوزه

با توجه به ایام عزای فاطمی، تیتر یک شماره دهم سخن حوزه با عنوان «دلتنگ مادر» انتخاب شده و این شماره نشریه به ساحت بی بی دوعالم، مادر شیعه حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیم شده است.

«فاطمیه یک حقیقت تاریخی»، «عالمی گمنام از دیار مینودری»، «دلتنگ مادر …»، «طلاب خوزستانی در میدان جهاد سلامت مردم»، «طلاب گیلانی خبرنگار شدند»، «برگزاری بیش از ۳۰ درس خارج در حوزه علمیه خراسان»، «امام محله‌ای که در دل بچه‌ها جا دارد»، و… از مطالب خواندنی این شماره نشریه «سخن حوزه» است.

در شماره دهم نشریه سخن حوزه همچنین به صورت ویژه به ابلاغ پیام آیت الله اعرافی به اسقف‌های مسیحی در آستانه سال نو میلادی پرداخته شده است..

سخن حوزه همچنین نگاه ویژه‌ای به اخبار حوزه‌های علمیه خواهران و بانوان طلبه دارد. در صفحه ۸ نشریه مطالب متنوعی همچون ««انتخاب سختی‌های زندگی روستایی؛ گزارشی از فعالیت‌های یک بانوی مبلغ در روستای مغوان اردبیل»، «نقش زنان در تمدن نوین اسلامی»، «در چه موارد دیه زن با مرد برابر است» و … به چشم می‌خورد.

«سخن حوزه» نخستین نشریه خبری اینترنتی حوزه‌های علمیه استانی است که از سوی سرویس استان‌های خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می‌شود و بابت وقفه در انتشار از مخاطبان عزیز عذرخواهی می‌شود.

کانال «سخن حوزه» در پیام‌رسان ایتا از طریق آدرس ذیل در دسترس عموم مخاطبان گرامی قرار دارد.

https://eitaa.com/joinchat/۳۷۱۷۰۰۵۳۷۲Ccd۴۳۴۳۳۲۷۷

مخاطبان گرامی می‌توانند نسخه‌های قبلی «سخن حوزه» را از طریق کانال نشریه دریافت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha