سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با آیت الله بوشهری،آیت الله حسینی بوشهری،دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، انتشار نشریه اینترنتی «سخن حوزه» را کاری قابل تحسین و تقدیر دانست و گفت: با این کار حوزه های شهرستان ها و استان ها هم احساس می کنند که مربوط به این حوزه هستند و در انزوا نیستند و اخبار آنها به کل کشور رسانده می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، در دیدار مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه با تقدیر از انتشار نشریه اینترنتی «سخن حوزه»، گفت: اخیراً یک کار جدیدی در رابطه با شهرستان ها و استان ها انجام دادید که یک نسخه از آن به دستم رسید، کار قابل تقدیر، تحسین و مبارکی است.

دریافت PDF شماره دوم «سخن حوزه»

وی ادامه داد: با این کار{انتشار نشریه سخن حوزه} حوزه های شهرستان ها و استان ها هم احساس می کنند که مربوط به این حوزه هستند و در انزوا نیستند و هم کاملاً رصد می شوند و هم اخبار آنها به کل کشور رسانده می شود، مثلاً اگر یک استان و یا شهرستان حرکت بایسته ای داشته و یا در همین جریان کرونا، حرکت جهادی و انقلابی انجام داده، اگر برجسته شود، برای حوزه دیگری که از این حرکت بازمانده، پیام دارد و باعث خیر برای دیگران می شود.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در پایان یادآور شد: این حرکت {انتشار نشریه سخن حوزه} به نظرم حرکت خوبی است که شروع شده است.

دریافت فایل PDF شماره اول «سخن حوزه»

گفتنی است، «سخن حوزه» نخستین نشریه خبری اینترنتی مربوط به حوزه‌های علمیه استانی است که از سوی سرویس استان ها خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می شود.

کانال «سخن حوزه» در پیام رسان ایتا از طریق آدرس ذیل در دسترس مخاطبان گرامی قرار دارد.

ttps://eitaa.com/joinchat/۳۷۱۷۰۰۵۳۷۲Ccd۴۳۴۳۳۲۷۷

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha